Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/122258
Options
Vadovo komunikacija socialiniuose tinkluose
Field of Science
Komunikacija ir informacija / Communication and information (S008)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Vadovo komunikacija socialiniuose tinkluose
Other Title
Leaders' communication on social network
Author
Lazareva, Viktorija |
Advisor
Extent
64 p.
Date Issued
2012-01-26
Abstract
Magistro darbo objektas – vadovo komunikacija socialiniuose tinkluose, tikslas – atskleisti ir paaiškinti vadovo komunikacijos su organizacijos vidaus bei išorės auditorijomis socialiniame tinkle Facebook priežastis. Darbo tikslui pasiekti formuluojami tokie darbo uždaviniai: išanalizuoti erdvės, laiko, vietos susiliejimo reiškinį ir įvertinti jo pasekmes darbo vietai; aprašyti ir palyginti tradicinės bei šiuolaikinės korporatyvinės komunikacijos principus; išanalizuoti nuomonės lyderystę apibrėžiančias dvi teorijas, jas palyginti ir nustatyti šiuolaikinio vadovo vietą jose; ištirti ir susiteminti vadovų komunikacijos su organizacijos vidaus bei išorės auditorijomis patirtis socialiniame tinkle Facebook. Pasirinkta uždavinių įgyvendinimo ir tikslo siekimo logika leido atsakyti į darbe keliamą mokslo problemą – kaip reiškiasi profesionali ir asmeniška vadovo komunikacija socialiniuose tinkluose, kokioms auditorijoms ji skirta? Vadovas skaitmeninių medijų ir socialinių tinklų amžiuje yra įpareigotas keisti nusistovėjusias vadovavimo taisykles. Nuo kontrolės ir hierarchijos pereiti prie atviro interaktyvaus dialogo su visomis įmonės auditorijomis – klientais, darbuotojais, konkurentais, akcininkais, kita. Tyrime susikoncentruota ties dviejomis auditorijomis – klientais ir darbuotojais, atskleista vadovo su jomis sąveikos kaip profesionalo ir kaip asmens priežastys: (1) sau priskirtas profesionalo vaidmuo; (2) Facebook kaip darbo įrankio naudojimas; (3) poreikis dalintis įdomia ir aktualia informacija; (4) galimybe pažinti ir suprasti klientus bei darbuotojus; (5) būti lygiu tarp lygių.
The main objective of this paper is to investigate leaders‘ communication on social network. The aims of this paper are to find and give a possible explanation for the reasons of leaders‘ communication with internal and external audience on Facebook. In order to reach the objective of this paper following goals were achieved: The principles of traditional and modern corporate communication were described and compared Role of up – to – date leader in the pyramid of opinion leadership was defined, based on two main theories of opinion leadership Leaders‘ experience in communication with internal and external audience via Facebook was explored and organized Previous goals allowed scientific problem to be solved – in what ways the professional and personal leaders‘ communication on social networks was expressed and who were its‘ addressee. In the age of mass media and social networking leader must change the rules of leadership. He is forced to move from leadership based on hierarchy and overall control to the open and interactive dialogue with all audiences of the company – clients, employees, competitors, shareholders etc. The main attention of the analysis was focused on two audiences – clients and employees of the company. Research allowed to the author of this paper to reveal reasons for leaders‘ interaction with these audiences in the field of its‘ profession and leasure time: 1. Leader developed a self – ascribed professional role 2. Leader used Facebook as a tool 3. Leader had a willingness to share interesting and significant information 4. Leader used Facebook as a possibility to get to know and understand their employees and clients 5. Leader used Facebook to be in the same hierarchic position as its‘ employees and clients.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access