Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/122222
Options
Dimensions of psychosocial training environment of children with locomotion disorders
Field of Science
Edukologija / Education (S007)
Type of publication
type::text::thesis::doctoral thesis
Title
Dimensions of psychosocial training environment of children with locomotion disorders
Other Title
Sutrikusios lokomocijos vaikų ugdymo psichosocialinės aplinkos dimensijos
Author
Advisor
Extent
38 p.
Date Issued
2010-02-26
Abstract
The work was to disclose and ground empirically internal and external dimensions of psychosocial environment of education of children with locomotion disorders. The research results facilitated preparation of a model to reveal external and internal dimensions of psychosocial training environment for children with locomotion disorders.
Darbe siekta atskleisti ir empiriškai pagrįsti vidinę ir išorinę psichosocialinės aplinkos dimensijas vaikų su lokomocijos sutrikimais ugdymo atveju. Tyrimo rezultatai leido parengti modelį, atskleidžiantį lokomocijos sutrikimų turinčių vaikų ugdymo vidinę ir išorinę psichosocialinės aplinkos dimensijas.
Language
Anglų / English (en)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access