Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/120043
Type of publication: master thesis
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Tamaliūnaitė, Ingrida
Title: Paslaugų kokybės valdymas. UAB „SPAUSK“ atvejis
Other Title: Quality of service management. The case of UAB „Spausk“
Extent: 75 p.
Date: 29-Jan-2013
Keywords: paslauga;kokybė;vartotojai;service;quality;users
Abstract: Šiuolaikinėmis ypatingai didelės konkurencijos sąlygomis, kai rinka persotinta prekių ir paslaugų, daugelis įprastinių konkurencinių strategijų praranda savo poveikį, vis daugiau įmonių pradeda spręsti paslaugų kokybės užtikrinimo klausimą. Paslaugų sektoriuje labiausiai kreiptinas dėmesys yra į kokybišką aptarnavimą, nes tai didelia dalimi nulemia vartotojo apsisprendimą pasinaudoti ar ne teikiamomis paslaugomis. Didelis vartotojų pasitenkinimo lygis nulemia didesnį vartojimą.
In case of highly competitive market saturated of products and services, usual marketing strategies lose their efficiency. Companies reaction is implementing a new strategy based on solving the issues related to the “warranty’ service quality”. It is essential in the service sector to focus guaranteeing high standarts of services, which is to a large extend determinated by the user’s wish whether or not to benefit of these services. A high level of customer’s satisfaction usualy leads to higher consumption.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/120043
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:VDU, ASU ir LEU iki / until 2018

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

10
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

9
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.