Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/119924
Options
Vartotojo požiūrio formavimas internetinės reklamos priemonėmis
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Vartotojo požiūrio formavimas internetinės reklamos priemonėmis
Other Title
Formation of consumer attitude using online advertising tools
Author
Razma, Mindaugas |
Advisor
Bakanauskas, Prof. dr. Arvydas
Extent
91 p.
Date Issued
2013-05-28
Abstract
Šio darbo tikslas – pateikti vartoto požiūrio formavimo internetinės reklamos priemonėmis modelį. Pirmojoje darbo dalyje analizuojama Lietuvos ir užsienio autorių mokslinė literatūra nagrinėjanti vartoto požiūrio formavimo, keitimo aspektus, bei internetines reklamos priemones ir jų panaudojimo galimybes. Antrojoje darbo dalyje pateikiami atliktos vartotojų nuomonės tyrimo rezultatai, bei šio tyrimo rezultatais sudaryti internetinių reklamos priemonių vertę kuriančių veiksnių žemėlapiai. Trečiojoje darbo dalyje pateikiamas vartotojo požiūrio formavimo internetinės reklamos priemonėmis modelis, kuriuo rekomenduojama naudotis siekiant nustatyti kokias internetines reklamos priemones naudoti, pagal reklamai keliamus tikslus, bei sukurti vartotojo požiūrį formuojančią reklaminę žinutę.
The aim of this paper is to present the model of customer attitude formation using online advertising tools. The theoretical part of this paper contains literature analysis of attitude formation and online advertising tools, written by foreign and local authors. The second part of this paper contains results of the online panel research. Also it contains the maps of the factors that impacts assessments of the value of advertising of online advertising tools. The last part of this paper contains the model of formation of consumer attitude using online advertising tools. The model must be followed in order to determine which online advertising tool suits the goals of advertising the best. Also in order to determine the factors of the chosen online advertising tool that impacts assessments of the value of advertising, which is necessity in order to form a positive consumer attitude.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access