Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/115553
Options
Švietimo organizacijos kultūros įtaka darbuotojų pasitenkinimui darbu
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Švietimo organizacijos kultūros įtaka darbuotojų pasitenkinimui darbu
Other Title
The impact of educational organization culture on employee job satisfaction
Author
Andriulionis, Ričardas |
Advisor
Extent
64 p.
Date Issued
2013-05-31
Abstract
Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama švietimo organizacijų įtaka darbuotojų pasitenkinimui darbu. Darbo objektas yra švietimo organizacijos kultūros įtaka darbuotojų pasitenkinimui darbu. Darbo tikslas – išanalizuoti švietimo organizacijos kultūros tipo įtaką darbuotojų pasitenkinimui darbu bendrojo lavinimo mokyklose. Darbe keliami šie uždaviniai: 1) remiantis moksline literatūra ir mokslinių šaltinių analize atskleisti organizacijos kultūros sampratą, bruožus, lygius bei parametrus; 2) kritiškai apžvelgti teorinius požiūrius, aprašančius darbuotojų pasitenkinimą darbu skirtingose organizacijose; 3) atlikti bendrojo lavinimo mokyklos kultūros įtakos darbuotojų pasitenkinimui darbu tyrimą, bei nustatyti organizacijos kultūros esminių veiksnių įtakos darbuotojų pasitenkinimo darbu laipsnį; 4) pateikti rekomendacijas švietimo organizacijoms efektyviau panaudoti kultūrines priemones, darbuotojų pasitenkinimui darbu. Darbe taikyti metodai: mokslinės literatūros analizė; kiekybinis empirinis tyrimas – anketinė švietimo organizacijos darbuotojų apklausa.
The employee job satisfaction impact of educational organization culture researched in the master thesis. The work object is the impact of educational organization culture on employee job satisfaction. The work aim is to research the impact of employee job satisfaction on the educational organization culture type in the schools of general education. In the work raised those tasks: 1) on the bases of analysis on scientific literature and scientific sources to reveal organizational conception, features, levels and parameters; 2) critical review theoretical attitudes, described employee job satisfaction in different organizations; 3) to do the employee job satisfaction research of secondary schools and identify the degree impact of fundamental organizational culture elements on employee job satisfaction; 4) give recommendations for educational organizations how to use cultural instrumentality more effective on employee job satisfaction. In the final work used those methods: analysis of scientific literature, quantitative empirical research – interrogatory questionnaire of educational organization employees.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access