Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/113912
Options
AB „Rokiškio sūris“ prekė sženklo valdymas
Field of Science
Sociologija / Sociology (S005)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
AB „Rokiškio sūris“ prekė sženklo valdymas
Other Title
Brand management in „Rokiškio sūris“ joint – stock company
Author
Apanavičiūtė, Egidija |
Advisor
Extent
61 p.
Date Issued
2009-01-14
Abstract
Tyrimo objektas – AB „Rokiškio sūris“ prekės ženklai. Tyrimo dalykas – AB „Rokiškio sūris“ prekės ženklo valdymas. Darbo tikslas – parengti AB „Rokiškio sūris“ prekės ženklų valdymo modelį. Uždaviniai: • išnagrinėti prekės ženklo istorinę raidą, funkcijas, apsaugos teorinius ir teisinius aspektus; • atlikti prekės ženklo valdymo teorijos studiją; • parengti tyrimo metodiką pieno produktų prekės ženklo poveikiui vartotojo elgsenai nustatyti; • grindžiant tyrimo rezultatais pateikti AB „Rokiškio sūris“ prekės ženklo valdymo modelį. Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė ir sintezė, lyginamoji analizė, loginė analizė, anketinė apklausa, apklausos duomenų statistinė analizė, apibendrinimas, grafinis vaizdavimas.
The object of research – „Rokiškio sūris“ Joint – stock company brands. The task of research – brand management of Joint – stock company „Rokiškio sūris“ The purpose of research – to prepare a brand management model for Joint – stock company „Rokiškio sūris“. The tasks of research: ● to analyze brands historical way, functions, the protection of theoretical and law aspects; ● to accomplish a theoretical study of brand management; ● to formulate a research methodology of milk products brands influence to costumer behavior; ● according to research results to introduce a brand name management model for Joint – stock company „Rokiškio sūris“. The research methods of – scientific literature analysis and synthesis, comparative analysis, logical analysis, sample survey, statistic analysis of survey results, generalization, graphic representation.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access