Muziko pedagogo ugdymo situacija pedagoginės praktikos aktyvinimo aspektu
Author |
---|
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2002 | 63 | 96 | 102 |
Studentų pasirengimas pedagoginei veiklai tampa vis aktualesnis. Lemiamą reikšmę turi pedagoginė praktika, kurios metu studentas supažindinamas su viena iš busimosios veiklos rūšių, padedama jam susiformuoti pagrindinius pedagoginius įgūdžius, suprasti mokinį kaip asmenybę. Atliekant tyrimą buvo siekiama išsiaiškinti muzikinių specialybių studentų nuostatas, realią pasirengimo pedagoginiam darbui padėtį, nustatyti atlikėjų specialybių savianalizės įtaką pedagoginės praktikos kokybei, išanalizuoti specialybės instrumento (pedagoginės praktikos) pamokos struktūrą. Tyrimo rezultatai rodo, kad savianalizės metodo taikymas turi teigiamos įtakos pedagoginės praktikos kokybei, o specialybės instrumento (pedagoginės praktikos) pamokos struktūroje dominuoja specialieji komponentai
The article analyses the situation of pedagogical of students of music specialities, providing for the trades of its activation. The following two methods of investigation have been employed: 1) questionairre, seeking to find out the regulations of students of music specialities, the real situation of preparation for teaching (pedagogical work) and their problems; 2) pedagogical experiment, seeking to manifest the influence of self-analysis of the students of performing specialities on the quality of teaching practice, to analyse the structure of the lesson of a speciality instrument (of teaching practice)