Švietimo organizacija: strategijos ir organizacijos elgsenos dermės aspektas
Author |
---|
Andriekienė, Rūta Marija |
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2002 | 57 | 5 | 10 |
Straipsnyje analizuojama švietimo kaitos kontekste aktuali vadybinė švietimo organizacijos problema, turinti įtakos jos veiklos optimizavimui siekiant tikslo(-ų), išplaukian- čio(-ių) iš jos misijos, vizijos. Tai organizacijos elgsenos ir jos strategijos sąsajos, sudarančios prielaidas strateginiam organizacijos valdymui. Šios sąsajos sudėtingos, kompleksinės, tad detalesnei sklaidai reikia empirinių tyrimų. Jų rezultatai turėtų būti ypač reikšmingi švietimo organizacijos elgsenos ir jos strategijos dermei identifikuoti bei veiklai optimizuoti.
The article deals with a new aspect in terms of education management, i.e. with the connection of the behaviour of the educational organisation and strategy. The system of education has its specific function. In Lithuania it is defined as education of people by creating pre-requisites for the development of their intellectual, physical and spiritual powers. The system of education is made of education organisations with their own functions. The implementation of the function depends of the function depends on the behaviour and strategy of organisation. Analysis of science literature and empirical experiments contributed to the exposition of their connection.