Options
Aukštojo mokslo studijų sistemos harmonizavimas Lietuvoje – studijų kokybės tobulinimo prielaida
Žibėnienė, Gintautė |
Targamadzė, Vilija |
Date Issued | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2006 | 3 | 81 | 91 |
Straipsnyje nagrinėjamas aukštojo mokslo harmonizavimas, kaip studijų kokybės tobulinimo Lietuvoje prielaida. Apžvelgiama aukštojo mokslo raida bei universitetinių ir neuniversitetinių studijų programų požymiai. Daroma prielaida, kad universitetinės ir aukštosios neuniversitetinės studijos per menkai harmonizuotos – nėra tinkamos dermės studijų įgyvendinimo strategijoje. Vertinimo kriterijų unifikavimas rodo aukštųjų neuniversitetinių ir universitetinių studijų harmonizavimo stoką ir aukštojo mokslo binarinės sistemos sandų misijos įgyvendinimo problemą.
The article examines harmonization of higher education as an prerequisite of improvement of study quality in Lithuania. It overviews the development of higher education and criteria of university and higher non-university study programmes. An assumption is made that higheruniversity and higher non-university studies are poorly harmonized and the strategy for realization of studies is lacking relevant coherence. Unification of assessment criteria shows lack of harmonization in and between non-university and university studies as well as the problem of realization of the mission of components of a binary higher education system.