Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/62436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPažėraitė, Aušra-
dc.contributor.authorStonkutė, Gabrielė-
dc.date.accessioned2019-05-12T20:09:56Z-
dc.date.available2019-05-12T20:09:56Z-
dc.date.issued2019-05-20-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/62436-
dc.description.abstractBaigiamojo darbo tikslas – pateikti sprendimų pasiūlymus lietuviškų ekologiškų prekių žinomumo didinimui. Šį darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Teorinėje darbo dalyje, remiantis moksline literatūra ir įvairiais atliktais tyrimais, analizuojami svarbiausi šiai darbo temai teoriniai aspektai, tokie kaip prekės ženklo samprata, prekės ženklo žinomumo lygmenys ir šiuolaikinės prekių ženklų žinomumo didinimo priemonės. Analitinėje dalyje pristatomas atliktas darbo tyrimas, kurį sudarė du etapai. Pasirinkti tyrimo metodai: ekspertinis pusiau stuktūruotas interviu su įmonių atstovais bei anketinė vartotojų apklausa. Tyrimo rezultatai leidžia suvokti įmonėse taikomo prekių ženklų žinomumo formavimo principus bei atskleidžia vartotojų požiūrį ir reagavimą į prekės ženklų atstovų vykdomus veiksmus. Projektinėje darbo dalyje įvardijami vadybiniai sprendimai, kurie padėtų įmonėms išspręsti išskirtas problemas bei padidintų atstovaujamo prekės ženklo žinomumą. Pateiktas žinomumo didinimo modelis gali būti plačiai taikomas visų kategorijų prekių ženklams, įskaitant ir ekologiškus prekių ženklus.lt
dc.description.abstractThe aim of this diploma paper is to provide suggestions on how to raise awareness of Lithuanian organic brands. This diploma paper consists of 3 main parts. The theoretical part of this work analyzes the scientific literature and researches about the meaning of brand and brand awareness, modern marketing decisions of increasing brand awareness and specifics of organic brands. Lithuanian organic brands awareness was carried out on the basis of semi-structured expert interviews and customers‘ survey. Results of the study showcases the current trends in the modeling of brand awareness in a company and disclose consumer brands in this category and the ways they have learned about them. Project part of the paper identifies managerial solutions to ensure strategic modeling of brand awareness. The presented awareness-raising model can be widely applied to all categories of brands, including organic brands.en
dc.description.sponsorshipEkonomikos ir vadybos fakultetaslt
dc.description.sponsorshipMarketingo katedralt
dc.format.extent84 p.-
dc.language.isoltlt
dc.rightsETD darbas prieinamas tik Universiteto intranete / University Intranet only-
dc.subjectPrekės ženklaslt
dc.subjectPrekės ženklo žinomumaslt
dc.subjectEkologiški prekių ženklailt
dc.subjectŽinomumo didinimaslt
dc.subjectBranden
dc.subjectBrand awarenessen
dc.subjectOrganic brandsen
dc.subjectAwareness raisingen
dc.subject.otherVadyba / Management (S003)-
dc.titlePrekių ženklų žinomumo didinimas. Lietuviškų ekologiškų prekių ženklų atvejailt
dc.title.alternativeIncreasing of brand awareness. Cases of Lithuanian organic brandsen
dc.typemaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextrestricted-
crisitem.author.deptMarketingo katedra-
Appears in Collections:2019 m. (EVF mag.)
Files in This Item:
gabriele_stonkute_md.pdf1.38 MBAdobe PDF   Until 2024-05-20View/Open

Magistro baigiamasis darbas: "Prekių ženklų žinomumo didinimas. Lietuviškų ekologiškų prekių ženklų atvejai"

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

360
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

229
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.