Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/408
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Politikos mokslai / Politic sciences (S002)
Author(s): Nugaraitė, Audronė
Title: Antraštės poveikis ir įtaka medijų komunikacijoje
Other Title: The impact and influence of news headlines in media communications
Is part of: AGORA : politinių komunikacijų studijos. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2015, nr. 3
Extent: p. 113-128
Date: 2015
Note: e-ISSN 2424-3663
Keywords: Gairės;Antraštė;Medija;Mediatizacija;Guidelines;Headlines;Media;Mediatisation
Abstract: Žmogus ir medija – tai šiuolaikinis tandemas, be kurio visuomenės narys, kaip teigia mokslininkai Johnas Thompsonas, Nickas Couldry’s, Stigas Hjarvardas, būtų bejėgis ir neįgalus. Informacinės technologijos, suteikiančios mums informaciją, ne tik skverbiasi į visas gyvenimo sritis, didindamos spartą ir mastus, bet vis dažniau tampa naujų pokyčių pagrindu ar kelių sričių suartėjimo ir supanašėjimo (konvergencijos) priežastimi. Visuomenės problemų sprendimas komunikacijos priemonėmis, socialinė sąveika tarp visuomenės ir medijų taikant medijų logiką, valdžios institucijų įtaką patvirtina subjektų konkurenciją dėl vietos galios hierarchijoje formuojant komunikacijos kontekstus. Įvairių sričių mediatizacija patvirtina medijų įtaką vartotojui kaip neatskiriamą jo būties dalį. Mediatizacijos, kaip didėjančios medijų įtakos, ir konvergencijos apraiškas patvirtina procesai, vykstantys visų viešosios erdvės komunikacijos dalyvių – organizacijų, žiniasklaidos, piliečių – veikloje. Internetas ne tik teikia galimybių daugiau bendrauti, kurti ir plėtoti organizacijas ar verslą. Jis tampa pagrindu turėti žmonėms virtualų gyvenimą, būti pilietiškai ir politiškai aktyviems. Pokyčių patiria ir politinės komunikacijos procesas, kurio metu lyderių ir politinių organizacijų įvaizdis plėtojamas virtualioje erdvėje, o pilietis tampa politiškai ir pilietiškai aktyviu, spausdamas kompiuterio klaviatūros klavišą. Stebimos akivaizdžios visų tipų medijų transformacijos, kai technologinis veiksnys lemia savaiminę įvairių medijų sąveiką. Išgyvename laiką, kai dienraščių žiniasklaida persikelia į interneto platybes, televizija ir radijas ieško savo vartotojo, archyvuodami jį virtualiose saugyklose, o atsiradusi socialinė medija iš viso keičia asmens informacijos vartojimo tradicijas ir įpročius. [...]
In modern society, information technology, by providing us with information, not only penetrates into all areas of life at an increasing speed and scale, but it is becoming a background for changes in a number of areas of convergence of different media. The social interaction between the public and the media, through the logic of the media and other institutions’ influence, confirms competition between operators in the local hierarchy of power in shaping communication contexts. Interdisciplinary meditation confirms media influence for consumers as being an integral part of its mediatization process. Information producers are looking for the answer to the question of what is and what will be the decisive factor in ensuring the information user’s attention being given to different media? The factor is one that will not only draw the attention of consumers, but will help to keep the target audience’s attention in the information process. Counting consumers who opened a page or clicked “Like” has created the potential for media and organizations to participate in acute competition. One of the important elements in the information process is the title (heading). This article aims to discuss the mediatization features of the communication process and the audience’s possibility to understand the role and impact of the title in mediated communication, in the context where the media tries to win the attention and influence of members of society
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/408
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/408/1/ISSN2424-3663_2015_N_3.PG_113-128.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/408
https://doi.org/10.7220/2424-3663.2015.3.6
Affiliation(s): Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas
Viešosios komunikacijos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Agora 2015, nr. 3
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.17 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

90
checked on Sep 5, 2019

Download(s)

92
checked on Sep 5, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.