Options
Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinką
Baigiamojo darbo tikslas – suformuoti reklamos sprendimų modelį, naujos paslaugos įvedimui į rinką. Pagrindinių darbo dalių turinys: Teorinėje darbo dalyje analizuojama reklamos samprata, sprendimai, jų veiksmingumą sąlygojančios dimensijos, kaip šiuos sprendimus ir dimensijas pritaikyti naujo produkto įvedimui į rinką. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami kokybinio ekspertinio interviu bei kiekybinio anketinės apklausos tyrimų rezultatai. Analitinės dalies rezultatas – reklamos sprendimų naujos paslaugos įvedimui į rinką teorinio modelio pritaikymas praktiniame kontekste. Atmetus praktikoje nenaudojamus reklamos sprendimus liko 5 modelio dimensijos: tikslinė auditorija, reklamos tikslai, reklamos biudžetas, komunikacijos planas ir žinutės, turinio ir sklaidos priemonių kombinacijų testavimas. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti sprendimai teoriškai pagrįsto ir praktiškai patikrinto modelio dimensijoms. Nustatyta reklamos tikslinė auditorija, suskirstyta segmentais; iškelti SMART principus atitinkantys reklamos tikslai bei rezultatams matuoti skirti KPI; nustatyta reklamos biudžeto strategija; sudarytas komunikacijos planas: reklamos žinutės, turinys ir sklaidos priemonės; nustatytas numatytų kombinacijų testavimo grafikas bei priemonės.
The purpose of the Master's final paper – to form a model of advertising solutions introducing a new service to the market. Content of the main parts of the paper: The theoretical part of the paper analyzes the concept of advertising, solutions, dimensions of their effectiveness, how to apply these solutions and dimensions to the introduction of a new product on the market. The analytical part of the final paper presents and analyzes the results of a qualitative expert interview and a quantitative questionnaire survey. The result of the analytical part is the adaptation of a theoretical model of advertising solutions in a practical context. Removing non-practicing advertising solutions four dimensions of the model remained. It is target audience, advertising goals, advertising budget, communication plan and testing combinations of advertising messages, content and media. The design part of the final paper formulates solutions for model dimensions which are theoretically substantiated and practically tested. Established target audience for advertising solutions. It is divided into segments. The goals of the advertising are identify, it comply with SMART principles. KPI set. Established advertising budget strategy. A communication plan is made up of an advertisement message, content and media. Fixed timetable and tools for testing expected message, content and media combinations.