Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/130621
Options
Vadovų finansinio raštingumo įtaka aprangos ir tekstilės įmonių finansiniams rezultatams Lietuvoje
Field of Science
Ekonomika / Economics (S004)
Degree Discipline
Verslo finansai / Business Finance (B)
Type of publication
type::text::thesis::bachelor thesis
Title
Vadovų finansinio raštingumo įtaka aprangos ir tekstilės įmonių finansiniams rezultatams Lietuvoje
Other Title
Business owners financial literacy as a determinant of their companies‘ financial performance in Lithuanian textile and clothing sector
Author
Diržiūtė, Veronika |
Advisor
Extent
62 p.
Date Issued
2021-06-08
Abstract
Šio darbo pagrindinis tikslas yra ištirti vadovų finansinio raštingumo įtaką aprangos ir
tekstilės įmonių finansiniams rezultatams. Pirmoje šio darbo dalyje yra tiriama finansinio
raštingumo sąvoka, finansinio raštingumo lygį įtakojantys veiksniai bei kaip šią finansinio
raštingumo sąvoką supranta skirtingi autoriai. Taip pat šioje darbo dalyje yra nagrinėjama kokių
vadovui reikia savybių norint pasiekti kuo aukštesnius rezultatus savo įmonėse bei analizuojami
ankstesnių tyrimų rezultatai. Antroje darbo dalyje yra aprašoma tyrimo metodika, kuri yra parengta
pasitelkiant jau išnagrinėtų autorių tyrimais. Tyrime yra vertinamos 11-os vadovų finansinės žinios.
Gauti rezultatai rodo, kad vadovų asmeninis finansinis raštingumas yra aukštas ir jis neturi įtakos
įmonių finansiniams rezultatams, tačiau gauti finansinių žinių rezultatai apie įmonių finansus
parodė, kad šis vadovų finansinis raštingumas turi didelę įtaką jų įmonių rezultatams.
tekstilės įmonių finansiniams rezultatams. Pirmoje šio darbo dalyje yra tiriama finansinio
raštingumo sąvoka, finansinio raštingumo lygį įtakojantys veiksniai bei kaip šią finansinio
raštingumo sąvoką supranta skirtingi autoriai. Taip pat šioje darbo dalyje yra nagrinėjama kokių
vadovui reikia savybių norint pasiekti kuo aukštesnius rezultatus savo įmonėse bei analizuojami
ankstesnių tyrimų rezultatai. Antroje darbo dalyje yra aprašoma tyrimo metodika, kuri yra parengta
pasitelkiant jau išnagrinėtų autorių tyrimais. Tyrime yra vertinamos 11-os vadovų finansinės žinios.
Gauti rezultatai rodo, kad vadovų asmeninis finansinis raštingumas yra aukštas ir jis neturi įtakos
įmonių finansiniams rezultatams, tačiau gauti finansinių žinių rezultatai apie įmonių finansus
parodė, kad šis vadovų finansinis raštingumas turi didelę įtaką jų įmonių rezultatams.
The main objective of this research is to examine and determine the importance of
financial literacy knowledge of business owners within the clothing and textile industry and its
effects on financial results of the companies. First part of the research focuses on the concept of
financial literacy, factors that have influence on the level of financial literacy and how different
authors understand the concept. At the same part of research it is examined what type of
characteristics leaders must possess in order to achieve greater results for the company and also
analysis of research results from the past. The second part describes the methodology by using
analysed researches conducted by authors. The research evaluates financial literacy of eleven
individuals who are company leaders. Gathered results show that personal knowledge of financial
literacy of company owners is at a high level and it does not affect financial results of the
company however gathered research results of company financial literacy indicates that it has a
great influence on the results of the company in general.
financial literacy knowledge of business owners within the clothing and textile industry and its
effects on financial results of the companies. First part of the research focuses on the concept of
financial literacy, factors that have influence on the level of financial literacy and how different
authors understand the concept. At the same part of research it is examined what type of
characteristics leaders must possess in order to achieve greater results for the company and also
analysis of research results from the past. The second part describes the methodology by using
analysed researches conducted by authors. The research evaluates financial literacy of eleven
individuals who are company leaders. Gathered results show that personal knowledge of financial
literacy of company owners is at a high level and it does not affect financial results of the
company however gathered research results of company financial literacy indicates that it has a
great influence on the results of the company in general.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Creative Commons License
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access