Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/108131
Options
Komandos telkimo būdai, kuriant šokio kompoziciją „Proveržis“
Field of Science
Edukologija / Education (S007)
Type of publication
type::text::thesis::bachelor thesis
Title
Komandos telkimo būdai, kuriant šokio kompoziciją „Proveržis“
Other Title
Methods of bringing team together while creating the dance composition “Breakthrough”
Author
Navickaitė, Augustė |
Extent
38 p.
Date Issued
2020-06-19
Abstract
Tyrimo problema: Šiame bakalauro darbe yra nagrinėjama šokio kompozicija „Proveržis“. Šios kompozicijos idėja apima tokius klausimus kaip kiekvieno žmogaus unikalumo svarba, savęs ieškojimas, noras būti savimi, nepasidavimas aplinkinių įtaigai. Taip pat šia šokio kompozicija siekiama atspindėti kovą už savo norus, unikalų pasaulio suvokimą ir ieškojimą savo vietos po saule. Ugdymo problema, kurią pastebėjau pradėjusi vesti pamokas, buvo komandos susiskaldymas į grupeles. Kokie būdai skatina komandos telkimą? Tyrimo tikslas: atrasti veiksnius padedančius sutelkti komandą; Tyrimo objektas: komandos telkimo būdai; Tyrimo metodai: internetinė apklausa, stebėjimas, literatūros analizė, video medžiagos analizė Tyrimo rezultatai: tyrimo metu, remiantis literatūros analize, buvo ieškoma būdų, kuriais būtų galima paskatinti komandos telkimą. Buvo pasirinkti trys pagrindiniai metodai – pozityvios nuotaikos palaikymas pamokų metu, darbas grupėse ir bendros veiklos organizavimas. Tyrimo rezultatai leidžia daryti prielaidą, jog proceso metu taikomi metodai yra pasiteisinantys, taip pat galima teigti, jog jie padėjo sumažinti barjerus, nepasitikėjimą ar jaučiamą įtampą tarp komandos narių. Visi minėtieji dalykai buvo itin juntami pradėjus vesti pamokas. Tam, kad geriau galėčiau pažinti mokinius ir įsigilinti į jų supratimą apie komandos vienybę padėjo mano atlikta internetinė apklausa. Išvados: baigiamajame darbe buvo atskleista ir išanalizuota šokio kompozicijos „Proveržis” idėja, jos vystymas bei kūrybinis procesas. Remiantis literatūrine analize ir apklausos rezultatais buvo išsiaiškinta, kas yra šokių komanda ir kokia ji turi būti, norint pasiekti gerų rezultatų. Šio bakalauro darbo rezultatai įrodė, kad komanda turi būti darni ir vieninga. Tam pasiekti buvo pasirinkti trys pagrindiniai metodai. Bendradarbiaujant, kuriant, diskutuojant ir ieškant kompromisų mokiniai suartėja tiek su kitais grupės nariais, tiek su mokytoju.
Problem: The idea behind the dance composition “Breakthrough” signifies the importance of each person’s uniqueness, self discovery and desire to be your true self without conforming to opinions of others. It is about fighting for what you want, having different outlooks on things and finding your place in the world. The issue in education that I have noticed after starting to teach was a team splitting into smaller groups. Which methods could be used to bring the team closer Purpose: Finding factors that could help bring the team closer Object: Team recruitment Methodology: Internet survey, observation, literature analysis, video material analysis Results: During the research I was searching for ways of bringing the team closer based on literature analysis. I have chosen three main methods: enforcing a positive mood during lessons, working in teams and organizing group activities. I am able to make an assumption that these three methods would have worked and any doubt, distrust or tension that I have felt between people at the beginning would have been eliminated. My internet research has helped to get to know my students better and delve deeper into their understanding of team’s unity. Conclusion: My work unravels and analyses the idea of the dance composition “Breakthrough”, along with it’s development and creative process. Based on the the literature analysis and survey results I have explained the definition of a dance team and what it is supposed to be like in order to achieve good results. It was proven that a team has to be harmonious and united. Three methods have been chosen to achieve this. By working together, creating, discussing and finding compromises students get closer both with their teammates and their their teacher.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieigos embargo / Embargoed Access
File(s)auguste_navickaite_bd.pdf (893.96 KB) Embargo Accessuntil 2025-06-19