Interaktyvus video apie atominius reaktorius pasaulyje
Jankauskas, Rytis |
Atėjus interneto erai, dėl milžiniškos video turinio pasiūlos vis sunkiau sukelti susidomėjimą savo produktu. Dažnai norint, kad turinys būtų peržiūrėtas stengiamasi trukmę sutrumpinti maksimaliai, dėl ko neretai turinys praranda savo detalumą bei informatyvumą. Tai itin aktuali problema edukaciniam turiniui, kuris dažnai yra skirtas vaikams ir paaugliams, kurių dėmesio sutelkimo laikas yra dar trumpesnis. Turinio trumpinimo problemą gali išspręsti interaktyvūs vaizdo įrašai. Tokio vaizdo įrašo eigoje atsiranda galimybė žiūrovui pasirinkti būtent tai, kas domina, gauti personalizuotą turinį, kuris galėtų žiūrovą labiau įtraukti. Esminis šio darbo tikslas yra išanalizuoti edukacinius interaktyvius vaizdo įrašus, jų techninius ir scenarijaus sprendimus bei priemones skirtas interaktyvių vaizdo įrašų kūrimui. Jas išanalizavus – sukurti interaktyvų vaizdo įrašą apie atominius reaktorius pasaulyje.
As internet era came, we are getting huge amount of video content everyday so it became extremely hard to stand out with your content. It became popular to shorten video content as much as possible in order to get the viewer watch it till the end. Although, it tends to make content less informative and lose important details. It is a very relevant topic for educational content which is often designed for children and teenagers, who tend to have a shorter attention span time. This problem could be solved by creating interactive content, which let’s users to personalize their video experience, making it more involving and entertaining to watch. The essence of this work is to analyze educational interactive videos, it’s technical and scenario solutions and tools designed to create such interactive content. The final task is to create an interactive video on nuclear reactors in the world.