Options
Mokytojų pasitenkinimo darbu ir saviveiksmingumo sąsajos
Derbinaitė, Inesa |
Tyrimo tikslas nustatyti, ar yra sąsajų tarp mokytojų pasitenkinimo darbu ir saviveiksmingumo. Tyrime dalyvavo 125 mokytojai iš Lietuvos. Iš jų 107 (85,6%) tiriamieji buvo moterys ir 18 (14,4%) tiriamųjų buvo vyrai. Šiame tyrime buvo naudota bendroji saviveiksmingumo skalė ir Minesotos pasitenkinimo darbu klausimynas (trumpoji forma). Šio tyrimo rezultatai atskleidė, kad mokytojų saviveiksmingumą ir pasitenkinimą darbu sieja teigiamas reikšmingas ryšys. Antroji išvada yra ta, kad mokytojų saviveiksmingumas yra susijęs su mokytojų amžiumi ir darbo patirtimi, tačiau nėra statistiškai reikšmingas. Pasitenkinimas darbu yra susijęs su neigiamu ryšiu su amžiumi ir mokytojų darbo patirtimi, tačiau tai statistiškai nereikšminga
The aim of this study was to determine whether there are relationship between teachers‘ job satisfaction and self-efficacy. 125 teachers from Lithuania have participated in this study. 107 (85,6%) of them were women and 18 (14,4%) of participants were man. The General Self-Efficacy Scale (GSE) and Minessota Satisfaction Questionnaire (MSQ) short form were used in this study. The results of the study revealed that teachers’ self-efficacy and job satisfaction is related by positive significant link. Second conclusion is that teachers’ self-efficacy is related with age and work experience of teachers by positive link but it is not statistically insignificant. Job satisfaction is related with negative link with age and work experience of teachers but it is statistically insignificant