Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/107724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNavaitienė, Julita-
dc.contributor.authorDerbinaitė, Inesa-
dc.date.accessioned2020-06-09T14:12:40Z-
dc.date.available2020-06-09T14:12:40Z-
dc.date.issued2020-06-18-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/107724-
dc.description.abstractTyrimo tikslas nustatyti, ar yra sąsajų tarp mokytojų pasitenkinimo darbu ir saviveiksmingumo. Tyrime dalyvavo 125 mokytojai iš Lietuvos. Iš jų 107 (85,6%) tiriamieji buvo moterys ir 18 (14,4%) tiriamųjų buvo vyrai. Šiame tyrime buvo naudota bendroji saviveiksmingumo skalė ir Minesotos pasitenkinimo darbu klausimynas (trumpoji forma). Šio tyrimo rezultatai atskleidė, kad mokytojų saviveiksmingumą ir pasitenkinimą darbu sieja teigiamas reikšmingas ryšys. Antroji išvada yra ta, kad mokytojų saviveiksmingumas yra susijęs su mokytojų amžiumi ir darbo patirtimi, tačiau nėra statistiškai reikšmingas. Pasitenkinimas darbu yra susijęs su neigiamu ryšiu su amžiumi ir mokytojų darbo patirtimi, tačiau tai statistiškai nereikšmingalt
dc.description.abstractThe aim of this study was to determine whether there are relationship between teachers‘ job satisfaction and self-efficacy. 125 teachers from Lithuania have participated in this study. 107 (85,6%) of them were women and 18 (14,4%) of participants were man. The General Self-Efficacy Scale (GSE) and Minessota Satisfaction Questionnaire (MSQ) short form were used in this study. The results of the study revealed that teachers’ self-efficacy and job satisfaction is related by positive significant link. Second conclusion is that teachers’ self-efficacy is related with age and work experience of teachers by positive link but it is not statistically insignificant. Job satisfaction is related with negative link with age and work experience of teachers but it is statistically insignificanten
dc.description.sponsorshipŠvietimo akademijalt
dc.format.extent34 p.-
dc.language.isoltlt
dc.rightsETD darbas viešai neprieinamas / No access-
dc.subjectSaviveiksmingumaslt
dc.subjectSelf-efficacyen
dc.subjectPasitenkinimas darbult
dc.subjectJob satisfactionen
dc.subjectMokytojailt
dc.subjectTeachersen
dc.subject.otherPsichologija / Psychology (S006)-
dc.titleMokytojų pasitenkinimo darbu ir saviveiksmingumo sąsajoslt
dc.title.alternativeThe relationship between the self-efficacy and job satisfaction of teachersen
dc.typebachelor thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextembargo_20250618-
crisitem.author.deptŠvietimo akademija-
Appears in Collections:2020 m. (ŠA bak.)
Files in This Item:
inesa_derbinaite_bd.pdf545.76 kBAdobe PDF   Until 2025-06-18View/Open

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

130
checked on May 1, 2021

Download(s)

63
checked on May 1, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.