Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/107101
Options
UAB ,,Inherent Simplicity Baltic“ pardavimų skatinimo priemonių taikymas ir jų tobulinimas
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::bachelor thesis
Title
UAB ,,Inherent Simplicity Baltic“ pardavimų skatinimo priemonių taikymas ir jų tobulinimas
Other Title
Application and improvement of sales promotion measures of JSC Inherent Simplicity Baltic company
Author
Advisor
Extent
52 p.
Date Issued
2020-06-18
Abstract
Darbo objektas: UAB „Inherent Simplicity Baltic“ įmonės pardavimų skatinimo priemonių taikymas ir jų organizavimas.
Darbo tikslas: Išanalizavus UAB „Inherent Simplicity Baltic“ įmonės veiklą, pateikti sprendimus įmonės pardavimų skatinimo tobulinimui.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti pardavimų skatinimo priemonių taikymo ir tobulinimo teorinius aspektus.
2. Išanalizuoti UAB „Inherent Simplicity Baltic“ veiklą.
3. Identifikuoti UAB „Inherent Simplicity Baltic“ pardavimų skatinimo problemas.
4. Pateikti UAB „Inherent Simplicity Baltic“ pardavimų skatinimo priemonių tobulinimo kryptis.
Tyrimo metodai: mokslinės ir kitos literatūros analizė, duomenų analizė, anketinė apklausa, stebėjimas, grafinio vaizdavimo metodai.
Tyrimo rezultatai:
• Pirmoje dalyje teoriškai analizuojami pardavimo skatinimo priemonių taikymo ir tobulinimo aspektai, pardavimo skatinimo vaidmuo rinkodaros sistemoje ir pardavimo skatinimo veiksmai bei priemonės.
• Antroje dalyje yra apžvelgiama bei išanalizuojama UAB „Inherent Simplicity Baltic” įmonės veikla, pardavimų procesas, valdymas ir pardavimų skatinimo veiksniai. Rastos pardavimų skatinimo problemos yra aprašomos.
• Trečioje dalyje yra randami pardavimų problemų sprendimai, sukuriami nauji pardavimų skatinimo veiksniai bei patobulinami esami.
Darbo tikslas: Išanalizavus UAB „Inherent Simplicity Baltic“ įmonės veiklą, pateikti sprendimus įmonės pardavimų skatinimo tobulinimui.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti pardavimų skatinimo priemonių taikymo ir tobulinimo teorinius aspektus.
2. Išanalizuoti UAB „Inherent Simplicity Baltic“ veiklą.
3. Identifikuoti UAB „Inherent Simplicity Baltic“ pardavimų skatinimo problemas.
4. Pateikti UAB „Inherent Simplicity Baltic“ pardavimų skatinimo priemonių tobulinimo kryptis.
Tyrimo metodai: mokslinės ir kitos literatūros analizė, duomenų analizė, anketinė apklausa, stebėjimas, grafinio vaizdavimo metodai.
Tyrimo rezultatai:
• Pirmoje dalyje teoriškai analizuojami pardavimo skatinimo priemonių taikymo ir tobulinimo aspektai, pardavimo skatinimo vaidmuo rinkodaros sistemoje ir pardavimo skatinimo veiksmai bei priemonės.
• Antroje dalyje yra apžvelgiama bei išanalizuojama UAB „Inherent Simplicity Baltic” įmonės veikla, pardavimų procesas, valdymas ir pardavimų skatinimo veiksniai. Rastos pardavimų skatinimo problemos yra aprašomos.
• Trečioje dalyje yra randami pardavimų problemų sprendimai, sukuriami nauji pardavimų skatinimo veiksniai bei patobulinami esami.
Research object: application and improvement of sales promotion measures of JSC Inherent Simplicity.
Research aim: analyze JSC Inherent Simplicity Baltic activity and provide solutions for sales promotion measures improvement.
Research objectives:
1. To review the theoretical aspects of the application and improvement of sales promotion measures.
2. To analyze activity of JSC Inherent Simplicity Baltic.
3. To identify JSC Inherent Simplicity Baltic sales promotion problems.
4. To present the directions of improvement of sales promotion measures of JSC Inherent Simplicity Baltic.
Research methods: analysis of scientific and other literature, data analysis, questionnaire survey, observation, graphic representation methods.
Research results:
• In the first part the aspects of application and improvement of sales promotion measures, the role of sales promotion in the marketing system and sales promotion actions and measures are analyzed theoretically.
• In the second part activities, sales processes, management, sales promotion measures of JSC Inherent Simplicity Baltic are reviewed, introduced and problems of sales promotion measures found and described.
• In the third part solutions to sales problems found, new sales promotion measures and improvement of current ones described.
Research aim: analyze JSC Inherent Simplicity Baltic activity and provide solutions for sales promotion measures improvement.
Research objectives:
1. To review the theoretical aspects of the application and improvement of sales promotion measures.
2. To analyze activity of JSC Inherent Simplicity Baltic.
3. To identify JSC Inherent Simplicity Baltic sales promotion problems.
4. To present the directions of improvement of sales promotion measures of JSC Inherent Simplicity Baltic.
Research methods: analysis of scientific and other literature, data analysis, questionnaire survey, observation, graphic representation methods.
Research results:
• In the first part the aspects of application and improvement of sales promotion measures, the role of sales promotion in the marketing system and sales promotion actions and measures are analyzed theoretically.
• In the second part activities, sales processes, management, sales promotion measures of JSC Inherent Simplicity Baltic are reviewed, introduced and problems of sales promotion measures found and described.
• In the third part solutions to sales problems found, new sales promotion measures and improvement of current ones described.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieigos embargo / Embargoed Access
File(s)justas_cekanauskas_bd.pdf (2 MB) Embargo Accessuntil 2025-06-18