Options
Švenčių organizavimo ir dekoravimo verslo plėtra individualios veiklos „Jazminela“ atveju
Aleksaitė, Jurgita |
Baigiamojo darbo tikslas - įvertinus švenčių organizavimo ir dekoravimo plėtros poreikį rinkoje verslo subjekto „Jazminela“ atveju, pateikti pasiūlymus verslo plėtros įgyvendinimui. Teorinėje darbo dalyje apžvelgiamos verslo plėtros sampratos, analizuojamos verslo plėtros strategijos, konkurencinė aplinka, rizikų valdymas bei vertinimas verslo plėtros poreikis teoriniu aspektu. Analitinėje dalyje, pasitelkiant statistinių duomenų analizės, anketinį ir interviu apklausos metodus, analizuojama švenčių organizavimo bei dekoravimo rinka, vertinama individualios veiklos „Jazminela“ padėtis rinkoje. Gauti rezultatai rodo paklausos didėjimą rinkoje, teikiamų paslaugų apimčių didėjimą, teigiamus tiriamo verslo subjekto rezultatus kokybės valdymo prasme. Gautos išvados sudaro teigiamas perspektyvas verslo plėtrai. Projektinėje darbo dalyje daromos prielaidos individualios veiklos „Jazminela“ verslo plėtros formavimui. Išanalizavus gautus tyrimo rezultatus, suformuota verslo plėtros strategija: nuspręsta plėtoti esamą verslo modelį, tobulinti vidinius veiklos vykdymo procesus bei kurti konkurencinį pranašumą didinant paslaugų realizavimo apimtis, pasitelkiant turimus išteklius ir investuojant į išanalizuotus, konkurencinį pranašumą skatinančius veiksnius.
The aim of the master's thesis is to submit proposals for the implementation of business development after assessing the need for the development of events organization and decoration in the market in the case of the business entity "Jazminela". The theoretical part of the work reviews the concepts of business development, analyzes business development strategies, competitive environment, risk management and assessment of the need for business development in a theoretical aspect. In the analytical part, using the methods of statistical data analysis, questionnaire and interview survey, the market of events organization and decoration is analyzed, and the market position of individual activity “Jazminela” is assessed. The obtained results show the increase in the demand in the market, the increase in the volume of sales and the positive results of the researched business entity in terms of quality management. The obtained conclusions create positive prospects for business development. In the project part of the work, preconditions are made for the formation of individual activity "Jazminela" business development. After analyzing the obtained results of a research, a business development strategy was formed: it was decided to develop the existing business model, to improve the internal business processes and to create a competitive advantage by increasing the volume of sales, using resources that already exists and investing in elements that promote competitive advantage.