Developing marketing strategy for fintech start-up
Zinchak, Andrii |
Finansinės technologijos automatizuoja finansines paslaugas ir jas supaprastina vartotojams. Jos nenustoja augti, plėstis ir kisti. Kad būtų laikomasi šios krypties, reikės plėtoti ir tobulinti rinkodaros strategijas. Šio baigiamojo magistro darbo tikslas – sukurti veiksmingą rinkodaros strategiją naujai įsteigtam finansinių technologijų paslaugų startuoliui. Ši rinkodaros strategija turi atliepti klientų suvokimo ir finansinių paslaugų paklausos pokyčius. Ji padeda nustatyti rinkas ir segmentus, į kuriuos finansinių technologijų paslaugų startuolis gali sėkmingai orientuotis ir informuoja klientus apie vertės pasiūlymo naudą. Pirmojoje baigiamojo magistro darbo dalyje atliekama rinkodaros strategijos koncepcijos, formavimo ir rinkodaros komplekso elementų analizė. Paaiškinami skirtumai tarp tradicinėje ir verslininkiškoje rinkodaroje naudojamų rinkodaros strategijos metodų ir atskleidžiami pagrindiniai rinkodaros strategijos formavimo proceso etapai, taip padedant pereiti į toliau nurodytas dalis. Antrojoje dalyje analizuojama skaitmeninės bankininkystės aplinka, apibrėžti industrijos uždaviniai, paaiškinama verslininko idėja steigti finansinių paslaugų technologijų startuolį Lietuvoje, paaiškinami rinkodaros strategijos poreikiai ir svarba. Ją sudaro trijų gerai žinomų pirmaujančių finansinių paslaugų technologijų startuolių rinkodaros strategijų ir tikslinių grupių interviu rezultatų analizė. Ji suteikia vertingų įžvalgų, kurios vėliau naudojamos, kuriant naujai įsteigto finansinių paslaugų technologijų startuolio rinkodaros strategiją. Baigiamojoje – trečiojoje – dalyje sujungiama teorinės analizės metu surinkta informacija ir empirinės tyrimų dalys, tokiu būdu numatant sprendimus kiekvienam pasirinktam naujai įsteigto finansinių paslaugų technologijų startuolio rinkodaros strategijos kūrimo etapui.
Financial technologies automate financial services and simplify them for consumers. They continue to grow, expand and vary. The marketing strategies will require developing and evolving to follow this direction. The goal of this final master thesis is to develop an effective marketing strategy for a newly established fintech start-up. This marketing strategy has to respond to changes in customer perceptions and demand for financial services. It helps to identify markets and segments which fintech start-up can successfully target and communicates the benefits of a value proposition to the customers. In the first part of the final master thesis, analysis of marketing strategy concept, formation and elements of the marketing mix is performed. The differences between approaches to the marketing strategy used in traditional and entrepreneur marketing explained and reveal the main stages in the process of the marketing strategy formation, thus helping to navigate in the following parts. The second part provides an analysis of the digital banking landscape, industrys challenges defined, explains the entrepreneur
s idea of setting a fintech start-up in Lithuania, and explains the needs and importance of having a marketing strategy. It consists of multiple case study analysis of three well-known leading fintech start-ups marketing strategies and results of focus group interviews. These deliver valuable insights, later on, used in the development of the marketing strategy for newly established fintech start-up. The final – third part combines the information gathered in the theoretical analysis and empirical research parts, thus providing the solutions on every chosen stage of development of the marketing strategy for the newly established fintech start-up.