Kūrybinis procesas ir jo potencialo skatinimas organizacijoje
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2008 | 48 | 23 | 34 |
Straipsnio tikslas yra atskleisti kūrybiškumo svarbą ir pagrįsti šios savybės aktualumą asmeniniame ir organizaciniame kontekste. Taip pat pabrėžiama, jog organizacija turi formuoti aplinką, palankią naujovėms, lankstumui ir gebėjimui prisitaikyti sparčiai kintančiame pasaulyje, bei kūrybiškai valdyti įvairovę. Pateikiama kūrybiškumo skatinimo programa, kuri galėtų būti, kaip kūrybiški problemų sprendimo metodai kasdieninėje veikloje, skatinantys naujus kūrybinius projektus, keičiantys individualius ir organizacinius požiūrius.
The goal of this article is to introduce creative thinking in the individual and organizational context. It is emphasized the necessity to learn how to practice it and then promote it constantly, also to develop creative culture enabling high idea output, which enables high innovation. There is offered the creativity stimulation program, which could serve as the implementation of creative methods for problem solving in the daily working environment and could result in new creative projects as well as in the new individual and organizational attitudes.