Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/997
Measurement model of corporate reputation at Higher education institutions: customers’ perspective
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title [en]
Measurement model of corporate reputation at Higher education institutions: customers’ perspective
Other Title [lt]
Korporatyvinės reputacijos vertinimas aukštojo mokslo institucijose vartotojų požiūrui
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2011, T. 59
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2011 | 59 | 115 | 130 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Extent
p. 115-130
Abstract (lt)
Straipsnyje nagrinėjamas aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimas ir pateikiamas aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo modelis vartotojų požiūriu.
Abstract (en)
This paper analyzes corporate reputation measurement of higher education institutions and proposes a conceptual measurement model of corporate reputation at higher education institutions from the perspective of its customers.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000010620
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access