Matematikos mokytojų rengimas: pedagoginės praktikos vaidmuo
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2012 | 105 | 69 | 77 |
Siekiant tobulinti vidurinės mokyklos matematikos mokytojų rengimą, tikslinga atlikti dabartinės matematikos mokytojų rengimo situacijos analizę, studentų profesinių kompetencijų ugdymosi) teorinių studijų ir pedagoginės praktikos metu aspektais. Remiantis konstruktyvistine ugdymo paradigma, kuri suponuoja besimokančiojo profesinės patirties formavimosi veiksmingumą, jam naujose situacijose pritaikant anksčiau įgytą patirtį, straipsnyje analizuojamas kai kurių funkcinių pedagoginių kompetencijų tobulinimas pedagoginės praktikos metu. Atliekant tyrimą buvo keliamas tikslas išryškinti būsimų ma tematikos mokytojų profesinio pasirengimo raidos ypatybes, jiems tobulinant minėtas profesines kompetencijas baigiamajame teorinių studijų etape ir pe dagoginės praktikos metu. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad absolventų apsisprendimą dirbti matematikos mokytojo darbą labiausiai lemia patirtis, įgyjama pedagoginės praktikos metu, kai studentai įsitikina turį pakankamą teorinį dalykinį ir metodinį pasirengimą.
Journal | Cite Score | SNIP | SJR | Year | Quartile |
---|---|---|---|---|---|
Pedagogika | 0.2 | 0.458 | 0.187 | 2012 | Q4 |