Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/96350
Būsimų muzikos mokytojų meninės individualybės raiškos skatinimas taikant projektų metodą
Type of publication
Straipsnis Scopus duomenų bazėje / Article in Scopus database (S1b)
Author(s)
| Author | Affiliation | |
|---|---|---|
LT |
Title [lt]
Būsimų muzikos mokytojų meninės individualybės raiškos skatinimas taikant projektų metodą
Other Title [en]
Stimulation of expression of artistic individuality of future music teachers by applying method of project
Journal Title
Journal Issue Title
Date Issued
| Date | Volume | Start Page | End Page |
|---|---|---|---|
2011 | 103 | 74 | 80 |
Abstract (lt)
Pasaulinė mokytojų rengimo patirtis rodo, kad mentorystė yra vienas veiksmingiausių būdų parengti profesionalius jaunus pedagogus. Mentorius - tai patyręs pedagogas, padedantis profesiškai tobulėti praktiką atliekančiam studentui ir pradedančiam dirbti pedagogui. Kad galėtų padėti jaunam žmogui tobulėti, įgyti praktines vaikų ugdymo kompetencijas bei sėkmingai pradėti karjerą, mentorius turi turėti tokiai veiklai būtinų kompetencijų. Straipsnyje pateikiama teorinė ikimokyklinio ugdymo pedagogo mentoriaus kompetencijų samprata, empiriniais tyrimais pagrįstas mentoriaus kompetencijų modelis. Sis modelis analizuojamas remiantis studentų praktikai vadovaujančių ikimokyklinio ugdymo mentorių nuomone.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Owning collection
Mapped collections
ISSN (of the container)
1392-0340
2029-0551
Other Identifier(s)
VDU02-000057019
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access
| Journal | Cite Score | SNIP | SJR | Year | Quartile |
|---|---|---|---|---|---|
Pedagogika | 0.1 | 0.069 | 0.188 | 2011 | Q4 |