Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/729
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Pukelis, Kęstutis;Pileičikienė, Nora
Title: Aukštųjų mokyklų absolventų išsiugdytų bendrųjų kompetentingumų ir darbo rinkos poreikių atitiktis
Other Title: Matching of developed generic competences of graduates in higher education with labour market needs
Is part of: Aukštojo mokslo kokybė = The quality of higher education. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2012, nr. 9
Extent: p. 140-167
Date: 2012
Keywords: Aukštosios mokyklos;Absolventai;Kompetetingumas;Darbo rinkos poreikiai;Higher education;Graduates;Competences;Labour market needs
Abstract: Aukštasis išsilavinimas absolventams teikia tiek piniginę, tiek ir nepiniginę naudas. Globalizacija ir technologinė plėtra skatina taikyti praktinį požiūrį, todėl aukštosioms mokykloms keliamas tikslas suteikti absolventams kompetentingumų, kurie svarbūs darbo rinkai. Šiame straipsnyje pristatomi tyrimo, kuriuo analizuota, kaip aukštųjų mokyklų absolventų įgyti bendrieji kompetentingumai atitinka darbo rinkos poreikius, rezultatai. Tyrimo populiaciją sudarė absolventai iš ES valstybių narių ir Turkijos; analizės metu nagrinėti devyni aspektai. Absolventams trūksta kompetentingumų, susijusių su savo srities išmanymu, laiko valdymu ir darbu įtemptomis situacijomis, ir jie turi daugiau nei darbo rinka reikalauja tarptautinės orientacijos kompetentingumų
Higher education provides graduates with both monetary and non-monetary benefits. Globalization and technological developments foster utilitarian approach, therefore the transmission of competences that are relevant in labour market is an important target for higher education institutions. The paper presents findings of research on the match of generic competences of higher education graduates to labour market needs. Research population consisted of graduates of EU member states and Turkey; the issue was analysed through nine sections. Mainly, graduates lack field mastery, time management and ability to work under stress; they have over-developed competences of international orientation
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/729
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/729/1/ISSN2345-0258_2012_N_9.PG_140-167.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/729
http://dx.doi.org/10.7720/1822-1645.9.6
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2012, nr. 9
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.98 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

218
checked on Mar 30, 2020

Download(s)

184
checked on Mar 30, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.