Studijavimo pasiekimų įvertinimo projektavimas
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2011 | 8 | 74 | 93 |
Šiame straipsnyje sprendžiamas probleminis klausimas: kaip reikėtų tinkamai suprojektuoti pagrindinius studijavimo pasiekimų įvertinimo elementus? Atsakymų ieškoma pagrindžiant įvertinimo tipų nustatymą, įvertinimo kriterijų formulavimą ir vertinimo metodų parinkimą. Pagrindinių studijavimo pasiekimų įvertinimo elementų projektavimas iliustruojamas pavyzdžiais, kuriuos galima pritaikyti praktikoje, rengiant ir atnaujinant studijų programas.
This article aims to solve the following problematic issue: how the most essential elements of student learning achievement evaluation should be properly designed? The answers are pursued by the validation of identification of evaluation types, formulation of evaluation criteria and choice of assessment methods. Designing of the most essential elements of student learn-ing achievement evaluation is illustrated by ex-amples that could be applied in practice when developing and renewing study programmes.