Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/695
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Pukelytė, Rasa
Title: Universitetinių studijų kaip paslaugos kokybės vertinimas : dimensijos ir kriterijai
Other Title: Quality assessment of university studies as a service: dimensions and criteria
Is part of: Aukštojo mokslo kokybė = The quality of higher education. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2010, nr. 7
Extent: p. 155-175
Date: 2010
Keywords: Universitetinės studijos;Paslauga;Paslaugos kokybė;Paslaugos kokybės dimensija;Klientas;Vartotojas;University studies;Service;Quality of service;Dimension of quality of service;Client;Customer
Abstract: Šiame straipsnyje aptariama universitetinių studijų kaip paslaugos kokybės vertinimo galimybė. Universitetinės studijos turi būti kokybiškos ne tik turiniu, bet ir administravimo lygmeniu, todėl studijų kaip paslaugos kokybė – svarbi sudėtinė studijų kokybės užtikrinimo dalis. Vertinant universitetinių studijų kaip paslaugos kokybę, svarbu pagrįsti vertinimo dimensijas ir kriterijus. Straipsnyje išskiriamos septynios universitetinių studijų kaip paslaugos kokybės vertinimo dimensijos (patikimumas, reagavimas, kompetentingumas, bendravimas, saugumas, kliento pažinimas, apčiuopiamumas) ir jas nusakantys kriterijai
This article reviews a possibility to assess university studies as a service. University studies have to be of high quality both in their content and in the administrative level. Therefore, quality of studies as a service is an important constituent part of study quality assurance. When assessing quality of university studies as a service, it is important to validate assessment dimensions and criteria. Seven dimensions (reliability, responsiveness, competence, communication, security, understanding the client, tangibility) of quality assessment of university studies as a service and criteria that describe these dimensions are distinguished in the article
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/695
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/695/1/ISSN2345-0258_2010_N_7.PG_155-175.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/695
Affiliation(s): Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2010, nr. 7
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.59 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

86
checked on Sep 5, 2019

Download(s)

76
checked on Sep 5, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.