Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/672
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Pileičikienė, Nora
Title: Socialinių dalininkų bendradarbiavimas užtikrinant studijų programų kokybę : teorija ir praktika Lietuvoje
Other Title: Stakeholders’ cooperation in the study programme quality assurance: theory and practice in Lithuania
Is part of: Aukštojo mokslo kokybė = The quality of higher education. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2011, nr. 8
Extent: p. 132-157
Date: 2011
Keywords: Socialiniai dalininkai;Studijų programa;Studijų programos kokybės užtikrinimas;Stakeholders;Study programme;Study programme quality assurance
Abstract: Įvairių socialinių dalininkų grupių bendradarbiavimas sudaro prielaidas rengti ir realizuoti kokybiškas studijų programas – studijų metu išugdyti darbo rinkai ir visuomeniniam gyvenimui aktualius mokėjimus. Siekiant, kad socialiniai dalininkai bendradarbiautų veiksmingai, reikia nustatyti studijų programai aktualias socialinių dalininkų grupes ir pagal jų kompetentingumo sritis priskirti veiklos (ekspertizės) funkcijas. 15 Lietuvos didžiųjų aukštųjų mokyklų ir 15 Lietuvos darbdavių įmonių/organizacijų administracijos atstovų patirties tyrimo duomenys atkleidžia įvairias socialinių dalininkų bendradarbiavimo pro-blemas užtikrinant studijų rezultatais grįstų programų kokybę
The cooperation of various stakeholders’ groups is a prerequisite to develop and rea-lise high-quality study programmes, i.e. dur-ing studies to develop skills that are relevant to the labour market and social life. In order to achieve effective stakeholders’ cooperation, it is necessary to identify stakeholder’s groups relevant to a study programme and to ascribe activity (expertise) functions according to the fields of their competence. Data from the research of the managers’ experience of 15 Lithuanian higher education institutions and 15 Lithuanian employer companies/organisa-tions reveal various problems related to stake-holders’ cooperation when assuring quality of learning outcomes based study programmes
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/672
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/672/1/ISSN2345-0258_2011_N_8.PG_132-157.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/672
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2011, nr. 8
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.11 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

56
checked on Sep 5, 2019

Download(s)

48
checked on Sep 5, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.