Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/666
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorStasiūnaitienė, Eglė-
dc.contributor.authorKaminskienė, Lina-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2016-02-29T08:36:47Z-
dc.date.available2016-02-29T08:36:47Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn18221645-
dc.identifier.otherVDU02-000006993-
dc.identifier.urihttps://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/666/1/ISSN2345-0258_2009_N_6.PG_117-140.pdf-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/666-
dc.description.abstractŠiame straipsnyje aprašomas laipsniškas savaiminio ir neformaliojo mokymosi pripažinimo Europoje procesas. Nors diskusija apie tai, kaip nustatyti, vertinti ir pripažinti ne formaliosiose švietimo institucijose įgytus mokymosi pasiekimus tęsiasi, šiuo metu daugelyje šalių įvairūs bandymai jau virsta tikrove. Ypatingas dėmesys straipsnyje skiriamas mokymosi pripažinimo procesams ir jų palyginimui su formaliojoje švietimo sistemoje taikomais vertinimo bei testavimo būdais. Pagrindinėje straipsnio dalyje aprašoma dabartinė Europos patirtis. Įvardijamos trys svarbiausios šalių grupės: šalys, kuriose mokymosi pripažinimas yra neatsiejama nacionalinės kvalifikacijų sistemos dalis; šalys, kuriose šie pokyčiai yra bandymų ir testavimo lygmenyje; ir šalys, kur mokymosi pripažinimas nėra prioritetinė veiklos sritis. Paskutinėje dalyje kalbama apie tuos iš- šūkius, su kuriais susiduria šį procesą paspartinti norintys socialiniai dalininkai. Straipsnis remiasi „Europos savaiminio ir neformaliojo mokymosi aprašu“. Šis aprašas buvo pradėtas ruošti 2006–2007 m. vykusio išsamaus tyrimo, kurį koordinavo CEDEFOP ir Europos Komisija, eigoje. Apraše1 , kurį užbaigė ECOTEC, pateikiamas dabartinis šioje srityje vykstančių pokyčių vaizdaslt
dc.description.abstractThe article introduces evaluation principles of non-formal and informal learning that determine the quality of evaluation, describes stages of the evaluation procedure, differentiates their qualitative parameters and defines their criteria and indicators. It also brings in the discussion that consideration of qualitative parameters for the evaluation of non-formal and informal learning achievements in the system of higher education helps to aim at the accessibility of higher education, individualized studies and a more flexible order of the organization of studies, thus creating conditions that ensure not just the quality of evaluation, but also the quality of higher educationen
dc.description.sponsorshipEdukologijos institutas-
dc.description.sponsorshipSocialinių mokslų fakultetas-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extentp. 117-140-
dc.language.isolt-
dc.relation.ispartofAukštojo mokslo kokybė = The quality of higher education. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2009, nr. 6-
dc.relation.isreferencedbyMLA International Bibliography-
dc.relation.isreferencedbyEducation Research Complete (EBSCO)-
dc.relation.isreferencedbyERIC (EBSCO)-
dc.relation.isreferencedbyCEEOL-
dc.rightsSutarties data 2013-04-17, nr. A1220, laisvai prieinamas internetelt_LT
dc.subjectVertinimaslt
dc.subjectĮvertinimaslt
dc.subjectPasiekimų įvertinimaslt
dc.subjectKokybėlt
dc.subjectKokybiškas kriterijuslt
dc.subjectKokybės rodiklislt
dc.subjectKokybės parametrailt
dc.subjectNeformalusis mokymasislt
dc.subjectSavaiminis mokymasislt
dc.subjectEvaluationen
dc.subjectAssessmenten
dc.subjectLearning achievementsen
dc.subjectQualityen
dc.subjectQuality criterionen
dc.subjectQuality indicatorsen
dc.subjectQualitative parametersen
dc.subjectNon-formal learningen
dc.subjectIinformal learningen
dc.subject.otherEdukologija / Education (S007)-
dc.titleNeformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų įvertinimo procedūros kokybiniai parametrailt
dc.title.alternativeQualitative parameters for evaluation procedures of nonformal and informal learning achievementsen
dc.typeStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)-
dcterms.bibliographicCitation20-
dc.date.updated2019-09-10T08:34Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "6993"}, "publisher": {"name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": true}, "issn": ["1822-1645"], "code": "S4", "subject": ["S007"], "url": ["https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/666/1/ISSN2345-0258_2009_N_6.PG_117-140.pdf", "https://hdl.handle.net/20.500.12259/666"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 24, "sheets": 1.714, "timestamp": "20190910083451.0", "account": {"year": 2009, "late": false}, "na": 2, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 0.5, "aip": 1, "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Švietimo akademija", "id": "08", "level": "1", "type": "fak", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Edukologijos tyrimų institutas", "id": "0802", "level": "2", "type": "ins", "research": "1", "status": "1"}}}], "id": "8ABEC0FAC17196FC7A6F955A31B618AF", "lname": "Stasiūnaitienė", "fname": "Eglė", "status": "1", "orcid": "0000-0001-9955-8669", "name": "Stasiūnaitienė, Eglė"}, {"contribution": 0.5, "aip": 1, "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Mokslo ir inovacijų departamentas", "id": "73", "level": "1", "type": "dep", "research": "", "status": "0", "unit": {"name": "Projektinės veiklos skyrius", "id": "7302", "level": "2", "type": "dep", "research": "", "status": "0"}}}], "id": "6B263E647E248AEFC2A4FC448E892672", "lname": "Kaminskienė", "fname": "Lina", "status": "1", "orcid": "0000-0002-0019-6141", "name": "Kaminskienė, Lina"}]}-
local.typeS-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptEdukologijos tyrimų institutas-
crisitem.author.deptEdukologijos tyrimų institutas-
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2009, nr. 6
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Files in This Item:
marc.xml13.91 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

206
checked on Mar 30, 2020

Download(s)

178
checked on Mar 30, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.