Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/61182
Gender-induced differences while choosing cosmetics for men: a case of Lithuania
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title [en]
Gender-induced differences while choosing cosmetics for men: a case of Lithuania
Other Title [lt]
Lyčių nulemti skirtumai, renkantis vyrams skirtą kosmetiką: Lietuvos atvejis
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai = Management of organizations: systematic research. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2018, T. 80
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2018 | 80 | 101 | 114 |
Publisher
Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas
Extent
p. 101-114
Abstract (lt)
Straipsnyje nagrinėjama skirtingų lyčių atstovų elgsena renkantis produktą. Nagrinėjama problema – kokie lyties nulemti skirtumai išryškėja vartotojui priimant sprendimą, renkantis vyrams skirtą kosmetiką? Siekiant nustatyti skirtingų lyčių vartotojų elgsenos ypatumus, renkantis kosmetikos priemones, taikomi kokybiniai ir kiekybiniai tyrimo metodai.
Abstract (en)
The paper discusses peculiarities of gender-induced differences in consumer choice behaviour. The problem solved in the paper is what are gender-induced differences in consumer’s decision while choosing cosmetics for men? The patterns of consumer behaviour while choosing cosmetics for men are determined by applying qualitative and quantitative research methods.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Description
eISSN 2335-8750
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000023787
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access