Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/40866
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Čepinskis, Jonas;Bakanauskas, Arvydas Petras;Pilelienė, Lina
Title: Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economy / Jonas Čepinskis, Arvydas Bakanauskas, Lina Pilelienė
Other Title: Pardavimų skatinimo naudojimo pokyčiai žinių ekonomikos aplinkoje
Изменения при использовании стимулирования сбыта в условиях экономики знаний
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla., 2005, nr. 35
Extent: p. 41-52
Date: 2005
Keywords: Pardavimų skatinimas;Vartotojų lojalumas;Sales promotion;Customer loyalty
Abstract: Straipsnyje aprašomi trys pardavimų skatinimo etapai Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje, pabrėžiant dabartinį, pardavimų skatinimą gamybos/paslaugų ekonomikoje, ir ateities – žinių ekonomikoje. Daugelyje mažmeninės prekybos organizacijų yra naudojami tradiciniai pardavimų skatinimo metodai ir priemonės. Straipsnyje tyrinėjamos pardavimų skatinimo, paremto žiniomis apie vartotojus, galimybės, siūlomas naujas požiūris į pardavimų skatinimą ir galimi ateities sprendimai
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/40866
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml13.27 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

136
checked on Dec 8, 2019

Download(s)

10
checked on Dec 8, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.