Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36864
Type of publication: Straipsnis tarptautinėse DB ir/ar pripažintose leidyklose (S4);Article in international databases and / or recognized publishing houses (S4)
Field of Science: Economics (S004);Ekonomika (S004)
Author(s): Legenzova, Renata;Gaigalienė, Asta;Bartkevičiūtė, Gintarė
Title: The assessment of determinants of credit services’ choices among students
Other Title: Studentų kreditavimo paslaugų pasirinkimo veiksnių vertinimas
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai = Management of organizations: systematic research. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2018, T. 79
Extent: p. 7-23
Date: 2018
Note: eISSN 2335-8750
Keywords: Borrowing decisions;Lending services;Personal finance;Kreditavimo rinka;Asmeniniai finansai;Skolinimosi sprendimai
Abstract: The article analyses demographic factors which determine the students’ intention to borrow and to choose a particular credit service, i.e., what characteristics of credit services are the most important for students when making a choice of a particular credit service
Straipsnyje analizuojama, kokie demografiniai veiksniai lemia studentų ketinimą skolintis ir rinktis konkrečią kreditavimo paslaugą, t.y. kokios kreditavimo paslaugų charakteristikos yra svarbiausios studentams priimant sprendimą, kokią kreditavimo paslaugą pasirinkti
Internet: https://doi.org/10.1515/mosr-2018-0001
https://hdl.handle.net/20.500.12259/36864
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Finansų katedra
Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2018, nr. 79
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.9 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

72
checked on May 24, 2019

Download(s)

22
checked on May 24, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons