Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36857
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Pažėraitė, Aušra;Gedvilaitė, Rūta
Title: Content marketing decisions for effective internal communication
Other Title: Turinio marketingo sprendimai efektyviai vidinei komunikacijai
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai = Management of organizations: systematic research. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2018, T. 79
Extent: p. 117-130
Date: 2018
Note: eISSN 2335-8750
Keywords: Turinio marketingas;Vidinė komunikacija;Turinio marketingo sprendimai;Content marketing;Internal communication;Content marketing decisions
Abstract: Šis straipsnis remiasi prielaida, jog naujos marketingo ir komunikacijos koncepcijos suteikia naujas galimybes vidinei komunikacijai. Straipsnyje analizuojama, kaip turinio marketingo sprendimai gali prisidėti prie efektyvios vidinės komunikacijos. Remiantis atlikta mokslinės literatūros analize, pateikiamas teorinis-hipotetinis turinio marketingo sprendimų indėlio į vidinės komunikacijos efektyvumą modelis
The paper focuses on the assumption that new marketing and communication concepts, including content marketing, provide new opportunities for internal communication. The problem solved in this paper argues how content marketing decisions can contribute to effective internal communication. Based on scientific literature analysis, a theoretical-hypothetical model of the content marketing decisions’ contribution to the effective internal communication is presented
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36857
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/36857/1/ISSN2335-8750_2018_N_79.PG_117-130.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/36857
https://doi.org/10.1515/mosr-2018-0008
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2018, nr. 79
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml11.12 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

106
checked on Aug 16, 2019

Download(s)

38
checked on Aug 16, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons