Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36776
Esminiai produktų inovacijų sėkmės veiksniai Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Author(s)
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
LT | ||
Virbalaitė, Asta | UAB Bitė | LT |
Title [lt]
Esminiai produktų inovacijų sėkmės veiksniai Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje
Other Title [en]
Critical success factors for product innovation in Lithuanian mobile telecommunications market
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2007, T. 42
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2007 | 42 | 7 | 22 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Is Referenced by
Extent
p. 7-22
Abstract (lt)
Straipsnyje nagrinėjamos produktų inovacijos bei jų svarba kompanijoms; identifikuojami moksliniuose tyrimuose nustatyti esminiai produktų inovacijų sėkmės veiksniai, pristatomas esminius produktų inovacijų sėkmės veiksnius Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje analizuojantis tyrimas.
Abstract (en)
The autors are analyzing innovation of products and its stress to companies; defining critical success factors of product innovation identified in scientific research; is presenting the results of the research, which was carried out in order to identify the critical success factors of product innovation in Lithuanian telecommunications market.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000003272
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access