Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36775
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Balvočiūtė, Rasa;Skunčikienė, Solveiga
Title: Mokymo(-si) poreikių ir metodų tyrimas paslaugų sektoriaus įmonių pavyzdžiu
Other Title: Research on learning needs and methods: the case of service sector
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2007, T. 42
Extent: p. 23-37
Date: 2007
Keywords: Mokymo(-si) poreikis;Mokymo(-si) metodas;Gebėjimai;Kompetencija;Organizacija;Organizacijų mokymasis;Learning needs;Skills;Learning methods;Competence;Organization;Organizational learning
Abstract: Straipsnyje pateikiamas mokymo(-si) poreikių bei metodų sampratų teorinis pagrindimas, analizuojama mokymo metodų įtaka ugdant darbuotojų gebėjimus. Remiantis organizacijų mokymosi tyrimų metodologija, atliekamas mokymo(-si) poreikių ir metodų tyrimas paslaugų sektoriaus įmonėse
Theoretical outlines on the learning needs and methods are presented; the influence of learning methods on improving skills of the employees is analyzed in this article. With reference to research on learning methodology of organization, the learning needs and methods used at the companies of the service sector are analyzed
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36775
https://eltalpykla.vdu.lt/handle/1/36775
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Šiaulių universitetas, rasa.b@iname.com
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2007, nr. 42
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.03 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

142
checked on Nov 1, 2019

Download(s)

80
checked on Nov 1, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.