Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36648
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Stasiūnaitienė, Eglė
Title: Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo ir kompetencijų pripažinimo sistemos organizavimas
Other Title: Organization of assessment and recognition system in non-formal and informal learning
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2008, T. 45
Extent: p. 57-70
Date: 2008
Keywords: Kompetencija;Kompetencijų pripažinimas;Sistema;Sistemos organizavimas;Competencies;Recognition of competencies;System;System’ organization
Abstract: Straipsnyje apibrėžiamos neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo ir tokiu būdu įgytų kompetencijų pripažinimo sistemos organizavimo prielaidos. Apibūdinant sistemos struktūrinius elementus, jų tarpusavio ryšius, leidžiančius numatyti sistemos funkcionavimo aspektus, teoriškai modeliuojama neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo ir kompetencijų pripažinimo sistema
The article refers to the organizational assumptions of the system’s development, its structural elements and their inter-cohesion enabling to project functional aspects of the system. It presents the model of the assessment system of non-formal and informal learning achievements
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/36648/1/ISSN2335-8750_2008_N_45.PG_57-70.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/36648
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2008, nr. 45
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

73
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

35
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.