Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36645
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Tuomaitė, Virginija;Zuzevičiūtė, Vaiva
Title: Validation and recognition of non-formal and informal learning of employees as prerequisite of lifelong learning
Other Title: Neformaliojo ir savaiminio darbuotojų mokymosi rezultatų vertinimas ir pripažinimas kaip mokymosi visą gyvenimą prielaida
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2008, T. 45
Extent: p. 99-113
Date: 2008
Keywords: Mokymasis visą gyvenimą;Neformalus mokymasis;Savaiminis mokymasis;Kompetencijos;Vertinimas;Pripažinimas;Non-formal learning;Informal learning;Lifelong learning;Competences;Recognition;Validation
Abstract: The aim of this article is to analyse expectations and social value that are attributed to the process of validation and recognition of non-formal and informal learning outcomes and the changes occurring in this area in the European countries. The authors present the data of a pilot empirical study conducted in this field
Straipsnio tikslas yra išanalizuoti galimybes ir visuomenės vertinimą, susijusį su neformalaus ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimu ir pripažinimu, bei pasikeitimus vykstančius Europos šalyse šioje srityje. Autorės pristato žvalgomojo tyrimo rezultatus apie neformalaus ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimą bei pripažinimą
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36645
https://eltalpykla.vdu.lt/handle/1/36645
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2008, nr. 45
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.08 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

134
checked on Nov 2, 2019

Download(s)

56
checked on Nov 2, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.