Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher education
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
Kristensen, Tore | Copenhagen Business School, Denmark | DK |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2009 | 51 | 129 | 146 |
Straipsnyje nagrinėjamas korporatyvinės reputacijos formavimas panaudojant estetiką aukštojo mokslo institucijų kontekste. Straipsnyje susisteminamos korporatyvinės reputacijos sąvokos, jas sugrupuojant pagal minties mokyklas; išskiriami konstruktai susiję su korporatyvinės reputacijos formavimu; konstruojamas korporatyvinės reputacijos formavimo modelis aukštojo mokslo institucijoms; analizuojami požiūriai į estetiką; atskleidžiamos estetika pagrįsto aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos formavimo galimybės; nurodomos gairės tolimesniems tyrimams.
This paper analyzes aesthetics based corporate reputation management in the context of higher education. It structures corporate reputation definitions, by distinguishing schools of thought; presents constructs involved in corporate reputation management; constructs corporate reputation framework for higher education institutions; analyzes key views towards the concept of aesthetics; introduces aesthetics into the management of corporate reputation; indicates guidelines for the future research.