Customer value: determination in undefined environment
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2010 | 53 | 7 | 18 |
Autoriai analizuoja klientų teikiamą vertę įmonei, jos tradicinius nustatymo metodus. Straipsnyje pristatomas J. Pease klientų vertės vadybos ciklas bei analizuojamas ryšys tarp trijų ciklo fazių – klientų teikiamos vertės nustatymo, tarpusavio santykių palaikymo ir santykių plėtojimo. Atlikus mokslinės literatūros analizę bei išskyrus neapibrėžtos aplinkos veiksnius, pradedamas kurti klientų teikiamos vertės nustatymo modelis, kuris gali būti panaudotas esant neapibrėžtai aplinkai.
The authors are analysing customers’ given value to the supplier organization and traditional methods used for value determination. The paper presents J. Pease customer value management cycle and the connection between three phases of the cycle – determination of customers’ given value, relationships support and relationships development. Having analysed scientific literature and distinguished factors of undefined environment, the authors start creating the customers’ given value determination model, which can be applied in undefined environment.