Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/35806
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Kyguolienė, Asta;Makutėnas, Nerijus
Title: Measuring Gen-Y customer experience in the banking sector
Other Title: Bankų sektoriaus Y kartos vartotojų patirties vertinimas
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai = Management of organizations: systematic research. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2017, T. 78
Extent: p. 77-93
Date: 2017
Keywords: Patirties marketingas;Vartotojų patirtis;Sąlyčio taškai;Bankai;Experience marketing;Customer experience;Touch points;Banks
Abstract: Straipsnyje nagrinėjama vartotojo patirtis, kaip marketingo tyrimų objektas, pristatomi vartotojų patirties vertinimo metodai. Pateikiami empirinio tyrimo rezultatai, atskleidžiantys Y kartos vartotojų patirtį naudojantis Lietuvos komercinių bankų paslaugomis
The article analyses customer experience as the subject of marketing research and presents methods for assessing customer experience. The results of empirical research revealing the Gen-Y customer experience using the Lithuanian commercial banks’ services are presented
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/35806/1/ISSN2335-8750_2017_N_78.PG_77-93.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/35806
https://doi.org/10.1515/mosr-2017-0017
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2017, nr. 78
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

104
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

41
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons