Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/35806
Measuring Gen-Y customer experience in the banking sector
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title [en]
Measuring Gen-Y customer experience in the banking sector
Other Title [lt]
Bankų sektoriaus Y kartos vartotojų patirties vertinimas
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai = Management of organizations: systematic research. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2017, T. 78
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2017 | 78 | 77 | 93 |
Publisher
Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas
Extent
p. 77-93
Abstract (lt)
Straipsnyje nagrinėjama vartotojo patirtis, kaip marketingo tyrimų objektas, pristatomi vartotojų patirties vertinimo metodai. Pateikiami empirinio tyrimo rezultatai, atskleidžiantys Y kartos vartotojų patirtį naudojantis Lietuvos komercinių bankų paslaugomis.
Abstract (en)
The article analyses customer experience as the subject of marketing research and presents methods for assessing customer experience. The results of empirical research revealing the Gen-Y customer experience using the Lithuanian commercial banks’ services are presented.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000022062
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access
Creative Commons License