Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/33445
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Zikienė, Kristina;Kalmakhelidze, Levan
Title: Types of digital consumers: peculiarities in the context of online sales promotion
Other Title: Skaitmeninių vartotojų tipai Lietuvoje ir Gruzijoje: ypatumai pardavimo skatinimo kontekste
Is part of: Taikomoji ekonomika: sisteminiai tyrimai = Applied economics: systematic research. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2016, T. 10, nr. 2
Extent: p. 47-57
Date: 2016
Note: ISSN 2335-8742 (Online)
Keywords: Skaitmeninių vartotojų tipai;Pardavimo skatinimas internete;Pardavimo skatinimo internete formos;Digital consumer types;Online sales promotion;Online sales promotion techniques
Abstract: Straipsnyje pristatoma Lietuvos ir Gruzijos skaitmeninių vartotojų tipologija, atsižvelgiant į tai, kaip jie reaguoja į skirtingų pardavimo skatinimo internete formų naudojimą. Pirmiausia skaitytojai supažindinami su teoriniais skaitmeninių vartotojų klasifikavimo aspektais ir interneto erdvėje dažniausiai aptinkamomis pardavimo skatinimo formomis. Straipsnyje pristatoma Lietuvos ir Gruzijos skaitmeninių vartotojų tipų nustatymo ir reakcijos į skirtingas pardavimo skatinimo internete formas tyrimo metodologija, pateikiami atlikto tyrimo rezultatai
The paper presents the determination of types of digital consumers in Lithuania and Georgia and their response to the techniques of online sales promotion. Firstly, readers are introduced with the theoretical classification of digital consumers and online sales promotion techniques. Then, the methodological principles of the research identifying Lithuanian and Georgian types of digital consumer and their response to the techniques of the online sales promotion are defined. The results of the research are presented; the comparative analysis of both countries based on the main findings are introduced
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/33445/1/ISSN2335-8742_2016_T_10.N_2.PG_47-57.pdf
https://eltalpykla.vdu.lt/1/33445
https://doi.org/10.7220/AESR.2335.8742.2016.10.2.3
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Taikomoji ekonomika: sisteminiai tyrimai / Applied Economics: Systematic Research 2016, nr. 10(2)
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml9.86 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

322
checked on Mar 30, 2020

Download(s)

258
checked on Mar 30, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.