Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/31468
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina;Abromavičius, Edgaras
Title: Prekės ženklo demonstravimas sporto vaizdo žaidimuose: tendencijos ir perspektyvos
Other Title: Brand placement in sports video games: trends and perspectives
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2016, [T.] 75
Extent: p. 111-120
Date: 2016
Keywords: Prekės ženklas;Produktas;Sportas;Vaizdo žaidimai;Brand;Product;Sports;Video games
Abstract: Straipsniu siekiama nustatyti prekės ženklo demonstravimo sporto vaizdo žaidimuose tendencijas ir perspektyvas. Tam tikslui atlikta mokslinės literatūros analizė, empiriniam tyrimui – žaidimų „NBA 2K“ turinio analizė. Prekės ženklui demonstruoti naudojami du metodai: vizualinis arba vizualinio ir verbalinio mišinys. Prekės ženklo demonstravimas sporto vaizdo žaidimuose „NBA 2K“ turi nuolatinio populiarėjimo tendenciją. Tai patvirtina šios priemonės taikymo perspektyvumą. Sporto vaizdo žaidimuose „NBA 2K“ vis daugiau žinomų kompanijų yra linkusios demonstruoti savo produktus. Tai sudaro prielaidas plisti prekės ženklui, jį demonstruojant virtualioje erdvėje
The article analyses product placement in sports video games, its merits and demerits. Product placement is considered as one of the means of advertising. This mean is quite novel in video games; therefore, the research on its prevalence is still scarce. Considering the novelty of the usage of product placement in video games, the research aims at determining its trends and perspectives. Scientific analysis and content analysis of “NBA 2K” video game were performed to reach the aim. The results revealed that two methods of product placement were used: visual, and a mix of visual and verbal. Moreover, the prevalence of this method has a growing trend
Internet: https://doi.org/10.7220/MOSR.2335.8750.2016.75.8
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/31468/1/ISSN2335-8750_2016_N_75.PG_111-120.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/31468
https://doi.org/10.7220/MOSR.2335.8750.2016.75.8
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Lietuvos sporto universitetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2016, nr. 75
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.72 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

174
checked on Nov 1, 2019

Download(s)

80
checked on Nov 1, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.