Prekės ženklo demonstravimas sporto vaizdo žaidimuose: tendencijos ir perspektyvos
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
Lietuvos sporto universitetas | LT |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2016 | 75 | 111 | 120 |
Straipsniu siekiama nustatyti prekės ženklo demonstravimo sporto vaizdo žaidimuose tendencijas ir perspektyvas. Tam tikslui atlikta mokslinės literatūros analizė, empiriniam tyrimui – žaidimų „NBA 2K“ turinio analizė. Prekės ženklui demonstruoti naudojami du metodai: vizualinis arba vizualinio ir verbalinio mišinys. Prekės ženklo demonstravimas sporto vaizdo žaidimuose „NBA 2K“ turi nuolatinio populiarėjimo tendenciją. Tai patvirtina šios priemonės taikymo perspektyvumą. Sporto vaizdo žaidimuose „NBA 2K“ vis daugiau žinomų kompanijų yra linkusios demonstruoti savo produktus. Tai sudaro prielaidas plisti prekės ženklui, jį demonstruojant virtualioje erdvėje.
The article analyses product placement in sports video games, its merits and demerits. Product placement is considered as one of the means of advertising. This mean is quite novel in video games; therefore, the research on its prevalence is still scarce. Considering the novelty of the usage of product placement in video games, the research aims at determining its trends and perspectives. Scientific analysis and content analysis of “NBA 2K” video game were performed to reach the aim. The results revealed that two methods of product placement were used: visual, and a mix of visual and verbal. Moreover, the prevalence of this method has a growing trend.