Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/31467
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pažėraitė, Aušra;Gedvilaitė, Rūta
Title: Content marketing elements and their influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insights
Other Title: Turinio marketingo elementai ir jų įtaka paieškos reklamos paveikumui: teorinis pagrindimas ir praktinės įžvalgos
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2016, [T.] 75
Extent: p. 97-109
Date: 2016
Keywords: Turinio marketingas;Reklama paieškos sistemose;Reklamos poveikis;Content marketing;Search advertisement;Advertisement effect
Abstract: Populiarėjant marketingui internete, specialistai pripažįsta vis didėjančią turinio svarbą, o turinio marketingas tapo nauja sritimi marketingo tyrimuose. Šiame darbe pateikiama teorinė analizė – sudarytas teorinis turinio marketingo elementų įtakos paieškos reklamos paveikumui modelis. Taip pat pateikiamos išvados, praktinės įžvalgos ir būsimų tyrimų galimybės
Nowadays when internet marketing is on the wave, marketing experts recognize the importance of content; content marketing becomes a new field in marketing research. This paper provides a theoretical analysis, which ends up with a theoretical model of the content marketing influence on search system advertisement. Conclusions, practical insights and future development research directions are presented as well
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/31467
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/31467/1/ISSN2335-8750_2016_N_75.PG_97-109.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/31467
https://doi.org/10.7220/MOSR.2335.8750.2016.75.7
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vadybos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2016, nr. 75
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.54 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

212
checked on Nov 1, 2019

Download(s)

236
checked on Nov 1, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.