Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/31466
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Liesionis, Vytautas;Kisieliauskas, Justinas;Ališauskas, Rokas
Title: Internetinio marketingo priemonių įtaka pardavimams mažmeninės prekybos atveju
Other Title: The influence of internet marketing tools on sales in case of retail business
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2016, [T.] 75
Extent: p. 83-95
Date: 2016
Keywords: Internetinis marketingas;Socialiniai tinklai;Marketingas paieškos sistemose;Reklaminiai skydeliai;Internet marketing;Social networks;Social network marketing;Search engine marketing;Advertisement panels
Abstract: Internetinis marketingas sparčiai keičia tradicinį, dėl to svarbu nustatyti, kaip naujos reklamos priemonės lemia įmonės veiklos rezultatus. Nagrinėjant mažmeninės prekybos įmonės atvejį, naudojant ekonometrinę analizę, atliktas tyrimas, kuris padėjo atsakyti į probleminį klausimą: kaip internetinio marketingo priemonės veikia įmonės pardavimų rezultatus. Atlikus porinę ir daugianarę regresinę analizę, išsiaiškinta, kad trijų populiarių internetinio marketingo priemonių – reklamos socialinių tinklų, reklamos paieškos sistemos ir reklaminių skydelių – naudojimo įtaka įmonės pardavimų rezultatams skiriasi. Neigiamą įtaką pardavimams turėjo reklaminiai skydeliai, kurie dėl savo kokybės ir galimai netinkamo patalpinimo kenkė įmonės reputacijai ir smukdė pardavimų rezultatus
Internet marketing is interchanging the traditional one, thus marketers need to evaluate new marketing tools and their influence on the results of a company. Using econometric analysis the authors analysed the case of a retail company and based on this research tried to explain how internet marketing tools influence its sales results. Simple and multiple regressions allowed to see the relationship between sales results and different internet marketing tools. The authors found out that influence of social networks advertisement, search engine advertisement and advertisement panels showed different statistically significant influence on sales results. Despite the negative impact on sales in case of advertisement panels, advertisement on social networks and search engine marketing had positive impact on sales results
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/31466
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/31466/1/ISSN2335-8750_2016_N_75.PG_83-96.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/31466
https://doi.org/10.7220/MOSR.2335.8750.2016.75.6
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Ekonomikos katedra
Vadybos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2016, nr. 75
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml11.47 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

522
checked on Mar 31, 2020

Download(s)

566
checked on Mar 31, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.