Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/31330
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBaltkojytė, Sandra-
dc.contributor.authorŽiūraitė, Vigilija-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2016-08-01T08:10:32Z-
dc.date.available2016-08-01T08:10:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn23352019-
dc.identifier.otherVDU02-000019707-
dc.identifier.urihttps://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/31330/1/ISSN2335-2027_2016_N_8.PG_186-213.pdf-
dc.identifier.urihttps://eltalpykla.vdu.lt/1/31330-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.7220/2335-2027.8.9-
dc.descriptionOnline ISSN 2335-2027-
dc.description.abstractNors šiuolaikinių komunikacinių technologijų panaudojimas apima nuo nuotoliniu būdu inicijuojamų politinių revoliucijų iki individualiai prieinamų galimybių tobulėti, tačiau kol kas didesnis tyrėjų dėmesys yra skiriamas globaliesiems procesams, o individualaus jų panaudojimo galimybės lieka mažai tyrinėtos. Tai lemia, jog šiame straipsnyje siekiama apžvelgti socialinių tinklų ir užsienio kalbų mokymosi sąveiką, kuri suteikia galimybių eiliniam interneto vartotojui įtvirtinti savo asmeninį tobulėjimą. Kviečiama pažvelgti į žmonių veiklą socialiniuose tinkluose ne tik kaip į pramogą, bet ir kaip į savišvietos bei savarankiško mokymosi galimybę. Atliktu tyrimu siekta atskleisti galimybes panaudoti nemokamas kalbos mokymosi platformas savarankiškame mokymosi procese. Atsižvelgiant į darbo rinkos tendencijas, kuriose vis dažniau išsiskiria poreikis mokėti vieną ar kelias užsienio kalbas, o daugiakalbystė tampa vis svarbesniu pranašumu, galima pastebėti, kad žmonės ieško įvairesnių būdų, kaip plėtoti kalbines kompetencijas. Šių dienų mobiliosios technologijos, sąveikaudamos su socialiniais tinklais, jau gali pasiūlyti visų kalbinės veiklos rūšių - skaitymo, rašymo, klausymo ir kalbėjimo - integruotus mokymosi metodus, kurie leidžia vartotojo sąveiką ne tik su pačia programa, bet ir su kitais besimokančiaisiais iš viso pasaulio. Atlikti kokybiniai struktūruoti interviu su respondentais iš Lietuvos atskleidė, kad nuotolinio užsienio kalbų mokymosi priemonių teikiama nauda yra neginčytina, ir pačių vartotojų itin vertinama, tačiau kol kas išmaniosios technologijos negali visiškai pakeisti tradicinių kalbos mokymosi būdųlt
dc.description.abstractEven though modern communication technologies are already employed in various processes starting from remotely initiated political revolutions or massive help initiatives to individually accessible self-development opportunities, attention of researchers is still attracted by global processes, while their use at individual level stays not fully revealed. Therefore, this article aims to research the interaction within social media and foreign language learning, which may contribute to the development of an ordinary internet user. The reader is invited to look at people's activity in social networks not only as an entertainment but also as a possibility of informal and individual learning. The study focuses on identifying possibilities to use the free language learning platforms for individual learning process. Taking into account the newest trends in the labour market, where more and more attention to the knowledge of foreign languages is being paid, we can notice that people are looking for diverse ways to develop their language skills. Nowadays mobile technologies together with social networks can already supply all types of language skills: reading, writing, listening and speaking. The user interacts not only with a program but also with other people from all over the world. Structured qualitative interviews with Lithuanian participants have revealed that individual foreign language learning online is seen as an undeniable and useful practice. Nevertheless, internet language learning platforms cannot yet replace the traditional language learning methodsen
dc.description.sponsorshipPolitikos mokslų ir diplomatijos fakult.-
dc.description.sponsorshipSocialinių mokslų fakultetas-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extentp. 186-213-
dc.language.isolt-
dc.relation.ispartofDarnioji daugiakalbystė : periodinis mokslo žurnalas = Sustainable multilingualism : biannual scientific journal. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2016, [T.] 8-
dc.relation.isreferencedbyCEEOL-
dc.rightsSutarties data 2013-04-12, nr. A1216, laisvai prieinamas internetelt_LT
dc.subjectDaugiakalbystėlt
dc.subjectNemokamos kalbos mokymosi platformoslt
dc.subjectMobiliosios programėlėslt
dc.subjectIšmaniosios technologijoslt
dc.subjectIndividualusis mokymasislt
dc.subjectMultilingualismen
dc.subjectMobile applicationsen
dc.subjectFree language learning platformsen
dc.subjectQuick-witted technologiesen
dc.subjectIndividual learningen
dc.subject.classificationStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)-
dc.subject.otherEdukologija / Education (S007)-
dc.titleNemokamų kalbos mokymosi platformų panaudojimas savarankiško mokymosi proceselt
dc.title.alternativeThe use of free language learning platforms for individual learning processen
dc.typeresearch article-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.7220/2335-2027.8.9-
dcterms.bibliographicCitation30-
dc.date.updated2019-09-24T11:51Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "19707"}, "publisher": {"other": ["Vytauto Didžiojo universitetas"], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": true}, "issn": ["2335-2019"], "doi": "10.7220/2335-2027.8.9", "code": "S4", "subject": ["S007"], "url": ["https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/31330/1/ISSN2335-2027_2016_N_8.PG_186-213.pdf", "https://eltalpykla.vdu.lt/1/31330", "http://dx.doi.org/10.7220/2335-2027.8.9"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 28, "sheets": 2, "timestamp": "20190924115119.0", "account": {"year": 2016, "late": false}, "na": 2, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "0", "unit": {"name": "Politikos mokslų ir diplomatijos fakult.", "id": "10", "level": "1", "type": "fak", "research": "1", "status": "0"}}], "id": "9E8850DDE85575E4CE70D84AD3022570", "lname": "Baltkojytė", "fname": "Sandra", "status": "0", "name": "Baltkojytė, Sandra"}, {"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Socialinių mokslų fakultetas", "id": "07", "level": "1", "type": "fak", "research": "1", "status": "0"}}], "id": "D75A7C46AB4336BDE46659C3683F3FA5", "lname": "Žiūraitė", "fname": "Vigilija", "status": "1", "orcid": "0000-0001-9500-6939", "name": "Žiūraitė, Vigilija"}]}-
local.typeS-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptPolitikos mokslų ir diplomatijos fakultetas-
crisitem.author.deptKalbų ir kultūrų skyrius-
Appears in Collections:Darnioji daugiakalbystė / Sustainable Multilingualism 2016, nr. 8
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

98
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

155
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.