Key competences : concepts and typologies
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2015 | 1 | 13 | 23 |
Bendrosios kompetencijos yra viena iš esminių sąvokų, taikomų suaugusiųjų švietimo ir mokymosi visą gyvenimą srityje. Ši samprata yra suvokiama ir naudojama labai įvairiai, todėl ją interpretuojant ir naudojant mokymosi visą gyvenimą ir suaugusiųjų švietimo srityje susiduriama su įvairiais iššūkiais. Todėl šiame straipsnyje yra apžvelgiamos ir paaiškinamos bendrųjų kompetencijų koncepcijos ir tipologijos, analizuojant įvairias teorijas bei lyginant esamas bendrųjų kompetencijų tipologijas.
Key competence is one of the core concepts applied in the adult education and lifelong learning. As a concept, it is understood and applied in rather different ways, what presents various challenges for its interpretation and usage in the policies and processes of adult education and lifelong learning. Therefore the goal of this paper is to overview and explain conceptual backgrounds and typologies of key competences. This goal is achieved by analysing theoretical approaches to key competences and their development and comparing different typologies of key competences.
ISSN 2351-7409 (Online). Tęstinio leidinio „Holistinis mokymasis“ leidyba finansuojama Europos socialinio fondo lėšomis pagal visuotinės dotacijos priemonę. Projekto Nr. / Project No. VP1-3.1-ŠMM-07-K-03-073