Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/1420
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Tūtlys, Vidmantas;Gedvilienė, Genutė
Title: Key competences : concepts and typologies
Other Title: Bendrosios kompetencijos : sampratos ir tipai
Is part of: Holistinis mokymasis = Holistic learning. Kaunas, Vilnius : Vytauto Didžiojo universitetas, Versus Aureus, 2015, [T.] 1
Extent: p. 13-23
Date: 2015
Note: ISSN 2351-7409 (Online). Tęstinio leidinio „Holistinis mokymasis“ leidyba finansuojama Europos socialinio fondo lėšomis pagal visuotinės dotacijos priemonę. Projekto Nr. / Project No. VP1-3.1-ŠMM-07-K-03-073
Keywords: Bendrosios kompetencijos;Bendrųjų kompetencijų tipai;Mokymasisi visą gyvenimą;Suaugusiųjų švietimas;Key competence;Key competence typologies;Lifelong learning;Adult education
Abstract: Bendrosios kompetencijos yra viena iš esminių sąvokų, taikomų suaugusiųjų švietimo ir mokymosi visą gyvenimą srityje. Ši samprata yra suvokiama ir naudojama labai įvairiai, todėl ją interpretuojant ir naudojant mokymosi visą gyvenimą ir suaugusiųjų švietimo srityje susiduriama su įvairiais iššūkiais. Todėl šiame straipsnyje yra apžvelgiamos ir paaiškinamos bendrųjų kompetencijų koncepcijos ir tipologijos, analizuojant įvairias teorijas bei lyginant esamas bendrųjų kompetencijų tipologijas
Key competence is one of the core concepts applied in the adult education and lifelong learning. As a concept, it is understood and applied in rather different ways, what presents various challenges for its interpretation and usage in the policies and processes of adult education and lifelong learning. Therefore the goal of this paper is to overview and explain conceptual backgrounds and typologies of key competences. This goal is achieved by analysing theoretical approaches to key competences and their development and comparing different typologies of key competences
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/1420
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/1420/1/ISSN2351-7409_2015_N_1.PG_13-23.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/1420
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Holistinis mokymasis / Holistic Learning 2015, nr. 1
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.66 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

156
checked on Sep 12, 2019

Download(s)

58
checked on Sep 12, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.