Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/128624
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Targamadzė, Vilija;Tamošiūnienė, Lora
Title: Distancinio mokymo realijos ir perspektyvos: potencialių distancinio mokymo vartotojų požiūris
Other Title: Realias and perspectives of distance learning: in the eyes of prospective users
Is part of: Profesinis rengimas : tyrimai ir realijos. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2003, nr. 6
Extent: p. 190-199
Date: 2003
Keywords: Distancinis mokymas;Informacinės ir komunikavimo technologijos;Potencialūs vartotojai;Distance learning;Information and communication technologies;Prospective users
Abstract: Per pastarąjį dešimtmetį Lietuvoje ir kaimyninėse valstybėse nepaprastai išaugo aukštojo mokslo paslaugos tiekė­ jų skaičius, padidėjo jų teikiamų paslaugų įvairovė ir turinio, ir formos požiūriu. Vieni iš jų laikosi tradicinio požiūrio į mokymą, kiti - modernaus (teikia mokymo paslaugas distanciniu būdu). Nors Lietuvoje sukurti kompiuterizuoto ir distancinio mokymo tinklai, potencialūs distancinio mokymo vartotojai, studijuodami moderniu būdu, yra dar mažai apie tai informuoti ir nepasirengę taikyti jau įgytų informatikos ir užsienio kalbų žinių. Straipsnyje atlikta dokumentų analizė, apibūdintas potencialaus distancinio mokymo vartotojas ir pateikta potencialių vartotojų nuomoniųapklausos rezultatai, akcentuojant distancinio mokymo realijas ir perspektyvas potencialių distancinio mokymo vartotojų požiūriu
Over the last decade the number of higher education providers has grown markedly both in Lithuania and in its neighbouring countries. Provision of education has become more varied both in content and in form. Some providers keep traditional approach to teaching and learning, others demonstarte modem approach e.g. provide distance learning services. Though in Lithuania computer and distance education networks are in place, prospective distance education users are not sufficiently informed about them and are not prepared to transfer acquired foreign language and informatics skills to enter modem learning. The article reviews national documents and gives characteristics of prospective distance learning user. It also presents the results of prospective users' opinion survey with particular focus on distance learning realias and perspectives through the eyes of prospective users
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/128624/1/ISSN2029-8447_2003_Nr_6.PG_190-199.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/128624
Affiliation(s): Klaipėdos universitetas, vilija.targamadze@ku.lt
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos 2003, nr. 6
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

16
checked on Dec 24, 2021

Download(s)

7
checked on Dec 24, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.