Socialinių darbuotojų rengimo turinio prielaidos
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Vaicekauskienė, Violeta |
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2007 | 15 | 22 | 36 |
Straipsnyje siekiama atskleisti socialinių darbuotojų rengimo aukštosiose mokyklose turinio prielaidas, kurios siejamos su tarptautiniuose ir Lietuvos valstybiniuose dokumentuose apibrėžtomis socialinio darbo sisteminėmis nuostatomis ir reglamentuojamomis socialinio darbuotojo veiklos kryptimis bei tikslais, sudarančiais socialinių darbuotojų profesinių kvalifikacijų bei kompetencijų ugdymo pagrindą. Analizuojami pagrindiniai socialinių darbuotojų rengimo programos turinio metmenys: aptariamos pagrindinės bazinės socialinio darbo studijų temos ir galimas šių temų modeliavimas į dalykų blokus, kurie išdėstomi atitinkamais etapais, remiantis žinių, gebėjimų ir vertybių integralumo ir nuoseklumo principais.
The purpose of this article is to explore the assumptions of contents of social work training in higher schools.Those assumptions are connected to the systematic regulations of social work, regulation directions, and purpose as a basis of fostering the professional qualifications and competence of social workers in international and Lithuanian National documents. The article analyzes the basic aspects of social workers‘ training content such as basic themes of studies of social work and the possibility to modify subjects into blocks based on the principles of integrity, consistency of knowledge, skills, and values.