Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/109586
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Palujanskienė, Aldona
Title: Mokinių socialinio ugdymo perspektyvos egzistencinių kategorijų sampratos kontekste
Is part of: Socialinis ugdymas : mokslo darbai. Edukacinė socialinio pedagogo veikla. , 2011, Nr. 17 (28)
Extent: p. 17-27
Date: 2011
Keywords: Paaugliai;Gyvenimo prasmė;Psichinis atsparumas;Pedagoginės prielaidos
Abstract: Straipsnis skirtas paauglių gyvenimo prasmės sampratos analizei. Nustatyta, kad teisingiau gyvenimo prasmę supranta VIII ir IX klasių mokiniai; vyresnieji linkę prasmę įžvelgti lenkindami hedonistinius poreikius. Panašios tendencijos stebimos kančios, mirties kultūros apraiškų bei gyvenimo laiko įprasminimo sampratų. Diskusijos apie minėtas egzistencines kategorijas turėtų padėti susiformuoti psichologinį atsparumą įvairiems galimai tikėtiniems trauminiams įvykiams tolesniame paauglių gyvenime. Nustatyta statistiškai patikima mokinių gyvenimo prasmės jausmo neturėjimo ir pedagoginių prielaidų priklausomybė: blogi santykiai ;u mokytojais — 29 proc., blogi santykiai su šeima — 6 proc., blogi santykiai su bendraamžiais — 6 proc., nesugebėjimas surasti pagalbos — 47 proc. ir žemas savęs vertinimas - 20 proc
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/109586/1/ISSN2351-6011_2011_V_28.PG_17-27.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/109586
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Socialinis ugdymas / Social Education 2011, t. 28
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.7 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.