Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/109500
Type of publication: book
Type of publication (PDB): Mokslo studija / Study (K1b)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Kamandulytė-Merfeldienė, Laura
Title: Morfonotaktikos įsisavinimas: ilgalaikiai ir eksperimentiniai lietuvių vaikų kalbos tyrimai : mokslo studija
Extent: 82 p
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Date: 2020
ISBN: 9786094674587
9786094674570
Abstract: Šioje mokslo studijoje aprašomų tyrimų tikslas – ištirti tipinės raidos vaikų ir vaikų, kuriems nustatytas kalbos neišsivystymas, gebėjimą tarti morfonotaktines ir fonotaktines priebalsių samplaikas. Pirmajame studijos skyriuje, remiantis morfonotaktikos teorija, aprašomos morfonotaktinės lietuvių kalbos priebalsių samplaikos; antrajame skyriuje aptariamas fonotaktinių ir morfonotaktinių priebalsių samplaikų įsisavinimas, remiantis vieno vaiko kalbos tekstynu; trečiajame – aprašomi 80 tipinės kalbinės raidos vaikų ir 80 vaikų, kuriems nustatytas kalbos neišsivystymas, eksperimentinio tyrimo rezultatai. Derindama kiekybinius bei kokybinius metodus, knygos autorė analizuoja tyrimų rezultatus ir atskleidžia morfonotaktinių bei fonotaktinių priebalsių samplaikų įsisavinimo sunkumus tipiškos ir sutrikusios kalbinės raidos atveju
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/109500/2/ISBN9786094674570.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/109500
https://doi.org/10.7220/9786094674570
Affiliation(s): Lituanistikos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:1. Monografijos, studijos / Monographs, studies
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml4.52 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

125
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

77
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.